Korte verhalen check: Gevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Ben geen blij meisje ben zelfs erg verdrietig. De vrouw die me zou helpen. De vrouw die eerlijk zou zijn. Me niet in de steek laten. En me alles zou vertellen. Het is niet waar alles is nep. Ze heeft me verdrietig gemaakt meer dan normaal. Nu heb ik geen hoop meer dat ik iemand kan vinden die me echt zal begrijpen. En echt eerlijk is en me ook alles verteld. Ik weet het al best lang maar nu kan ik het niet meer houden. Ik wil het er uit schreeuwen. En niks meer met haar te maken hebben. Maar dat gaat niet en dat is nog wel het ergste. Ik wil het van haar zelf horen. Waarom ze me dit aan doet. Maar ik ben er nu niet klaar voor. Wat moet ik nou??? : '-[ |
| reactie 1
|
|
|
WeWillSee Berichten: 7 |
Hey, ik ken dat gevoel, echt hatelijk. Eén ding onthouden: geef nooit op. Ik zou zelf ook de moed niet hebben om met haar te praten, maar dat zou mss wel echt het beste zijn, dan wordt alles ook duidelijker en dan begrijpt zij jou ook beter. Je kan ook niets doen en je zo weinig mogelijk aantrekken van alles wat met haar te maken heeft. Zoek iemand anders, iemand waar je zeker van bent dat je die kan vertrouwen, iemand waarvan je overtuigd bent dat die je niet zomaar kan laten vallen en waarbij je je goed voelt. Je mag alleen nooit vergeten dat er altijd hoop is, ook al geloof je dat nu misschien niet.... Veel sterkte! X Marieke ♥ |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Praten inderdaad, meestal helpt dat wel En blijf ook hoop houden, en moed. Hoe moeilijk ook Veel sterkte gewenst |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
kirbybom, ik heb gezocht naar woorden om je te steunen. In een boekje dat heet, VOOR JOU heb ik het volgende gevonden. Moed ontstaat uit een aaneenschakeling van mislukkingen, zonder daarbij het enthousiasme te verliezen Heb de kracht om moedig te zijn, Liefs. |
| reactie 4
|
|
|
Dank jullie dat jullie me zo steunen. En bedankt voor de tips. Ik ga maandag vragen waarom ze me het niet had verteld. Maar ik ben best bang dat het verkeerd gaat aflopen. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet zeggen. En ja. Het is voor mij gewoon eng. Maar hoe dan ook. Ik zal het zelf moeten doen. En zelf de moed maar gaan zoeken. Nogmaals bedankt. Liefs Amy |
| reactie 5
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
ik heb het zelfde gevoel sterkte xx Bibi |
| reactie 6
|
|
|
Hoi Ik heb denk ik het moed al gevonden. Nu maar hopen dat het bij me blijft. Maar ik hoop dat jullie me wel blijven steunen Alvast bedankt Liefs Amy |
| Naar boven | |