Vragen over de site: 7 dagen aanmelden?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4.572 |
Bij het inloggen staat een vinkje wat je aan moet klikken als je 7 dagen online wil blijven. Maar als ik hem aanvink, ik ga online en ik sluit de pc af zonder af te melden, moet ik de volgende dag weer gewoon inloggen. Kan dit a.u.b worden opgelost? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Het zou kunnen zijn dat er geen cookies bewaard worden of dat je een wisselend ip-adres hebt. Daar kunnen wij aan onze kant niks aan veranderen en voor de beveiliging hebben we die dingen gewoon nodig. |
| reactie 2
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
bij mij werkt het wel |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Bij mijn laptop werkt het niet. Bij mijn mobiel wel. Ik heb geen problemen met elke keer in en uitloggen. Maar ik snap dat sommige wel 7 dagen online willen blijven. Het in-uitloggen kost wel tijd. Maar ik vind het geen probleem. |
| reactie 4
|
|
|
waarom zijn het eigenlijk 7 dagen en niet voor altijd |
| reactie 5
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Veiligheid gok ik. Dat is ook een reden waarom ik het prettiger vind steeds in te loggen. Gewoon dat idee.. |
| reactie 6
|
|
|
haha maar het ligt aan je computer |
| reactie 7
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Bij mij is werkt het gewoon. Op mijn mobiel en laptop. Maar misschien hen je zo iets dat je computer dingen vergeet zoals mijn broer dat ook heeft. Want dan is je computer sneller. |
| reactie 8
|
|
|
ja dat kan ook |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zit nu met een ander probleem. Op beide 1001-sites van jullie zie ik geen genres, laatste verhalen/gedichten en nieuws. Daarbij kan ik niet inloggen op 1001korteverhalen.nl. Ligt dit ook aan mijn computer en mobiel of is er een systeemfout opgetreden? |
| reactie 10
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
patros-fibros, ja dat heb ik ook, ik kan ook niet inloggen bij de 1001 verhalen. |
| reactie 11
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Nu wel weer? Vermoed dat er iets vastgelopen was. Alles lijkt het hier wel te doen. |
| Naar boven | |