Huiskamer: Praatje Slaan (4)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3.539 |
Zo, tijd voor deel 4 van de populaire 'Praatje Slaan', vorige deel bestaat uit 75 pagina's, da's wel een mooi getal om deel 4 op te starten Veel plezier op 'Praatje Slaan' - Deel 4, op naar Deel 5, jubileum |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Damn Nathan! Ik wou al een nieuw praatje slaan beginnen! Hé Esmée.. Ken je Yannick nog? Die was op tv! Bij vtmKzoom.. Op HebDetGezien? Of zow iets En euh, Je had een foto op Fb gezet van toen wij kleuters waren. Kun je die doorsturen? |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Helaas, ik was je voor |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gast ?! Waarom ?! Nu is er echt niks persoonlijks van mij meer hé ! Ik was hier mee begonnen Dit is het vervolg op: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4724/ -,- bedankt hoor, ik ga offline, nu heb ik leuk een rothumeur, dankje |
| reactie 4
|
|
|
Het spijt me |
| reactie 5
|
|
|
Dan is dat maar zo. I don't care. Ik laat jullie maar, veel plezier nog eah .. |
| reactie 6
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
RIP Paul Walker :'( |
| reactie 7
|
|
|
Ja, had het ook gezien .. Tja .. Naar school jeej -.- |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Wow.. Heb ik weer veel gemist? Ineens naar 4.. Esmee, Doe is rustig met die katte kop van je. Word er zelf ook pissig van.. Pff, Geen gedicht kunnen maken Echt vreemd vandaag. Eerst ben ik chaggie en dan moet ik erom lachen.. Wierd. |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben al lang blij dat je mij gister niet had afgebitcht Was chaggie na t liedje happy -,- |
| reactie 10
|
|
|
Dat Happy ding van Pharell ? (Whetever, hoe je het ook typt) Gisteren spreekexamen, oh, had niemand me daar gewoon kunnen afschieten? :3 |
| reactie 11
|
|
|
Ja, dat f*cking k*tlied! -,- Zit nu nog in m'n kop -,+ Misschien vindt jij hem leuk Nathan? m.youtube.com/watch?v=OxqGFEaV7y0 |
| reactie 12
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
BECAUSEE IM HAPPYYY CLAP A LONG IF YOU FEEL LIKE A ROOM WITHOUT A ROOF BECAUSE I'M HAPPPYYYYY |
| reactie 13
|
|
|
-,- |
| reactie 14
|
|
|
Leuk nummertje, het straalt positieviteit uit |