1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 29-06-14 19:36
startpost
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4.562
En op naar deel elf.
Vervolg van; www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4977/
datum 29-06-14 20:24
reactie 1
DutchMarley
avatar Berichten: 664
part 11
datum 29-06-14 20:32
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Jaja, deel 11 alweer

Evi: deze week begint de vakantie of maandag, in feite is dat toch hetzelfde
datum 29-06-14 21:37
reactie 3
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik heb een vermoeden dat dit deel veel langamer gaat gaan. Dunno why x'D
datum 30-06-14 00:11
reactie 4
DutchMarley
avatar Berichten: 664
langzamer zal gaan Latoya (hihi sorry couldn't help myself )

mja denk ik ook wel ja dat t langzamer zal gaan.. maar is ook niet zo gek..

vakantie/zomer komt dr aan..
datum 30-06-14 10:26
reactie 5
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dat dit langzamer gaat is toch niet erg?
datum 30-06-14 11:25
reactie 6
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Morgen en overmorgen nog, dan finally vacation!!
datum 30-06-14 12:59
reactie 7
liezai
avatar Berichten: 1164
11 alweer Volgens mij is dit dan de 2e waarbij ik de 'opening"mee maak of de derde alweer?! Idk

Goedemiddag, 2 toetsen gehad, nog maar 8 te gaan! *blijdschap om niets*
datum 30-06-14 13:14
reactie 8
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ben een tijdje niet online hier... Heb wat tijd voor mezelf nodig
datum 30-06-14 14:29
reactie 9
liezai
avatar Berichten: 1164
"Ik word gek. Ik zweer, op alles gewoon, ik zweer dat ik iemand in me huis zag. En toen ik me omdraaide, niets, nog geen schaduw die erop geleken kon hebben. Natuurlijk de eerste persoon die ik erover vertel zegt dat ik gek word. Misschien is het gewoon door het feit dat ik slaaptekort heb"
Lees dit net Esmée, heb ook last van zoiets. Slaap hele nachten niet gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik de hele nacht word aangekeken... Is echt eng. Heb het tegen een vriendin verteld (die gelukkig positief reageerde) en die zij dat ik misschien een nachtlampje moet gebruiken, maar daar komt dan het echte probleem, mijn band met mijn ouders is niet goed genoeg om hen te vertellen dat ik 's nachts bang ben en als ik een nachtlampje gebruik komen ze het sowieso achter... Succes ermee!

Patros, als er wat is kun je het zeggen he? Als ik je ergens mee kan helpen ofzo!
datum 30-06-14 15:39
reactie 10
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Sterkte Patros, doe maar rustig aan

Lisanne, jammer dat je het niet kan vertellen aan je ouders, dat je bang bent in donker. (want daar lijkt het wel beetje op). Maar je hoeft er in elk geval niet voor te schamen
En dat geldt ook voor Esmée
datum 30-06-14 17:48
reactie 11
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Sorry Lisanne, maar dat kan echt niet...
datum 30-06-14 18:22
reactie 12
liezai
avatar Berichten: 1164
Patros, het maakt mij niet uit, ik hoop alleen dat je je hart lucht bij iemand die je vertrouwt als dat nodig is! Ik zal er altijd voor je proberen te zijn!

Nathan, die vriendin vindt het echt heel raar dat ik het niet durf te vertellen en die vind ook dat ik het gewoon moet doen. Alleen weet ik zeker dat ik dan volkomen voor gek ga worden verklaard en ze hebben overal wel al genoeg commentaar op. En ja ik ben bang in het donker
datum 30-06-14 18:26
reactie 13
DutchMarley
avatar Berichten: 664
lisanna.. zoiets had ik dus ook eerder.. voelde me in het donker gewoon niet alleen meer.. even when i was all alone.. nachtlampje zou ik tegenover mn ouders nooit kunnen toegeven.. wat mij op den duur hielp was een wekker met nogal een felle beeldscherm dr op.. zodat er toch altijd wat schemer-achtige gloed was.. of gewoon een kleine decoratieve lampje/glow in the dark frutseltje wil ook nog wel es helpen zonder dat het te veel opvalt..

Patros, just know you're not alone.. en mocht je met een ''onbekende'' beter kunnen praten.. i also have ears to listen mocht je willen

I don't judge
datum 30-06-14 19:46
reactie 14
liezai
avatar Berichten: 1164
Bedankt voor je tips. Mijn ouders weten een heleboel niet van wat ik uitvreet xd Maar dat weten mijn schoolvriendinnen ook niet, die kennen me alleen maar als een braaf meisje (dat ben ik dus stiekem niet echt)
datum 30-06-14 20:06
reactie 15
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe als het dr op neer komt weten mn ouders net niks van me..

mja is nu ik niet meer thuis woon ook wel makkelijk
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.