1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 21-08-14 22:27
reactie 361
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Just say that what's on your heart dude, we don't mind about that.
-
Probeer het zelf nog een keer. Er zijn ook mensen die zelf van heroïne en krokodile zijn afgekomen, dus dan zou het jou ook moeten lukken. Desnoods dan maar cold turkey, maar als je opgegeven bent zetten zij zich niet goed genoeg in
datum 21-08-14 22:32
reactie 362
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja verslaving is niet de hoofdzaak.. het verergerd het probleem.. dat zeker.. mja het is ook t enige what seems to help.. even the doctors are agreeing on that :/


To much happend + adhd + borderline (9 van 9 kenmerken)
datum 22-08-14 00:04
reactie 363
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Well, om de een of andere reden schiet me de hele tijd dezelfde zin lyrics binnen als ik over dit onderwerp lees : /
"We're all part of the same sick little games."

He Rémon, het is mss niet de hoofdoorzaak maar het heeft prob wel effect op de rest van je doen right? Dus ervan af zijn zou sws beter zijn, en wie ben ik om dat te zeggen eig maar idgaf, en ik geloof echt dat je dat kunt hoor. Too much happened, like you said happened, tijd om het proberen achter je te laten, al heb ik geen idee of dat bij jou wel zo simpel is als bij mij. Ik weey niet of IETS van wat ik gezegt heb überhaupt klopt vermits ik lijk niets van je weet enzo maar hey at least I tried
datum 22-08-14 09:30
reactie 364
liezai
avatar Berichten: 1164
Bedankt Nathan! Erg lief van je!

En Rémon, ik heb ervaring met slaappillen, ik weet wat ze doen... Doe wat goed is! Je kunt t!

Er gaat hier nu ook rond dat ik naaktfoto's stuur naar mensen... Maar bewijs hebben ze niet, want het klopt niet. Stel klootzakken....

Goedemorgen
datum 22-08-14 09:33
reactie 365
DutchMarley
avatar Berichten: 664
morgen

bah lekkere manier om zo je dag te beginnen zeg

dont let them get to you! jij weet wel beter!!
datum 22-08-14 09:38
reactie 366
liezai
avatar Berichten: 1164
Zeker lekker... Wilde vanavond eigenlijk ff naar de club, had wat met vrienden afgesproken, maar dat laat ik nu maar. Geen zin om een van hen tegen het lijf te lopen, vraag wel of die vrienden daarna nog ff naar mij komen toch home alone.

Hoe zielig is dit?! Krijg allemaal appjes van onbekende nummers of ik nog een foto voor ze heb...
datum 22-08-14 09:39
reactie 367
DutchMarley
avatar Berichten: 664
stuk voor stuk blokkeren..

en als je weet wie je nummer zo verspreid heeft kun je ze ook nog aangeven ook.. al moet er wel net wat bewezen kunnen worden off course


nog twee week.. dan mn dreads dr eerst weer uit... NOOOOOO :'( SNIK
datum 22-08-14 10:01
reactie 368
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Inderdaad allemaal blokkeren en verder niet op reageren en stuk voor stuk negeren, geen aandacht aan geven en laat die maar lekker naar de maan lopen

En Rémon, maakt helemaal niks uit dat je veel gedichten plaatst hoor, ook al is het misschien 'klaagzang', maakt helemaal niks uit

Wie weet hoe het intussen gaat met Jorinda?
datum 22-08-14 11:31
reactie 369
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik heb geen idee eigenlijk Nathan.

Wist niet dat je daar aangifte voor kon doen? Het doet me voor de rest niet zo veel, wat anderen denken moeten ze zelf weten. Ik weet wel beter... Maar het is gewoon *** om nu buiten te komen, het hele dorp weet het. Morgen ga ik het wel proberen, maar vandaag blijf ik lekker thuis, toch nog genoeg te doen

Ik ga er maar eens over kappen, jullie niet meer lastig vallen ermee. Als ik positief nieuws heb laat ik het horen
datum 22-08-14 11:34
reactie 370
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Je valt ons heus niet ermee lastig hoor
datum 22-08-14 11:37
reactie 371
liezai
avatar Berichten: 1164
Natuurlijk niet, dat zeg je altijd
datum 22-08-14 12:18
reactie 372
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Tja Het is wel zo
datum 22-08-14 13:30
reactie 373
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ik ben net zo hoor.. vind altijd dak te veel zeik..
mja kheb t (als narcist) dan ook wel veel over mezelf..
so at some point,.. its just done..

en je valt mij dr zeker niet mee lastig hoor.. sowieso als het iets is wat je dwars zit dan by all means.. gooi het er dan vooral juist uit!


No poems today
Still awake thou (round 48 hours now)
datum 24-08-14 05:19
reactie 374
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik vergooi m'n leven echt urgh. Wifi, Red Bull, slapeloze nachten. Maar de mensen tegen wie ik praat hebben 4 uur tijdsverschil dus al 3 nachten tot 5`en op. Sigh.
datum 24-08-14 09:40
reactie 375
DutchMarley
avatar Berichten: 664
can relate.. de 48 uur ui vorige bericht is dr 72 geworden.. toen 5 uur slaap gehad (gistermiddag) en dus sinds gister 19;00u ook alweer wakker..

mensen in chat uit amerika etc... at least im still somewhat social?
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.