1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 04-09-14 16:27
reactie 421
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ik ben niet vreemd hoor, alleen prettig gestoord, creatief gestoord, onprettig gestoord en gestoord tijdens het muziek luisteren
datum 04-09-14 16:30
reactie 422
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja ik heb dr ook veel verschillende vormen van.. en das prima ook wel..

vind t alleen hilarisch dat mensen tegenwoordig angstig en nerveus van me worden whaha
datum 04-09-14 17:07
reactie 423
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Attention seekers everwhere *points at girls I know* Dat 'ie nieuw is wil niet zeggen dat je om zijn nek moet hangen, idioot. Dat 'ie lach wilt niet zeggen dat hij je vriendelijk vindt. Loop beide een eind om en behandel h'm ff normaal ofzo. "Esméeh, let even op Sergey, wij moeten iets doen." Uhmfh. Mensen -.-
--
Gestoorde leraren, leraren die meppen, spuwen, andere belachelijk maken, en echt de meest gore praat verkopen. Plus leerlingen belachelijk maken. School is dom. Maar nog steeds liever school dan zelf dom zijn /:
datum 04-09-14 18:41
reactie 424
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Mijn school is juist leuk... Echt grappig gewoon. Veel lol met de docenten XD

Patros..... Prettig gestoord?? Hmmm.. XD
datum 04-09-14 23:25
reactie 425
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Fml. Uhh. >-<
--
M'n school is gewoonweg stom xd
datum 05-09-14 07:22
reactie 426
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Die van mij vraagt een leraar aan zichzelf een vraag, antwoordt eerst verkeerd, corrigeert ie zichzelf, geeft ie het goeie antwoord aan zichzelf (- ?-')
datum 05-09-14 15:11
reactie 427
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik heb een best wel strenge docente en zij doet aan LARPen. XD Vind ik zooo vet he!
Ik ben altijd wel geïnteresseerd in docenten. Zei bepalen eigenlijk ook wat je leuke vakken vind en wat niet.
En lesgeven lijkt mij zelf ook super leuk om te doen!
Maar iedere leerling heeft altijd wel iets tegen hun docenten. Ik heb dat ook wel, maar aparte docenten zijn juist het leuks en leer je het meest!
datum 05-09-14 17:10
reactie 428
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
LARPen? xd
--
Klasdag, het was stom, buiten die twee nieuwe klasgenoten dan xD
"Iedereen waar ik me goed bij voel noem ik schat. Jongen, meisje, leerkracht, allemal schat."
Dus drie keer raden hoe die me noemde als ik hem riep xd Best lollig als andere klassen niets van dat af weten
--
Hehe. Bijna een negen-elfjarige een mep gegeven (A) Hij droeg een nice BFMV shirt. Echt heel erg nice, maar toen ik vroeg of ik hem kende, zei die nee. Waar haal je zelfs maar een BFMV shirt als je de band niet kent?? Uh
datum 05-09-14 17:32
reactie 429
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Life Action Role Playing ^^
komter op neer dat je met aluminium wapens een ander de kop in proberen te beuken
-
Denk ik ook wel bij Nirvana en Guns N' Roses shirts xD
datum 05-09-14 18:38
reactie 430
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ze is zelfs leider van zo'n lapr groep... nooit verwacht.

Miss heeft ie t gewoon voor de print gekocht? Ik heb ook ooit een wit shirt met gescheurde mouwen en toen ik thuis kwam zag ik pas dat er Lady Gaga op stond. Draag ik nu ook gewoon..
datum 05-09-14 18:53
reactie 431
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Doorsnee mentorgesprek bij mij:

"Hoe gaat het?"
'Goed'
"Heb je het naar je zin in de klas?"
'Ja'
"Nog tips nodig qua metal?"
*zet ie black en death op t luidst op*
datum 05-09-14 19:57
reactie 432
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Die van mij komt liever overal koffie thuis drinken. C:
datum 05-09-14 20:05
reactie 433
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Hadden wij paar jaar geleden ook een van. Koffie drinken en roken, nooit uitleg geven. Plus geschiedenis van zijn laptop bekijken en dan 'bepaalde sites' vinden...
datum 05-09-14 20:31
reactie 434
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Hehe, al die verhalen over school. Ik mis dat totaal niet eig. hoor
datum 05-09-14 20:38
reactie 435
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Mijn mentor is wel leuk. En patros wat heb jij erop tegen dat hij je favo sites gebruikt?XD

Nathan wees blij dat je geen school meer hebt! Ik heb pas 3 dagen les gehad en ben nu zo moe dat ik wel een week kan slapen!
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.