1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 14-09-14 18:57
reactie 511
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Nou, hij heeft makkelijk praten dan Zelf bén ik niet gehandicapt, maar ik héb er wel 1, autisme
En er zijn mensen die wel willen werken.

Is je vader een zakenman?
datum 14-09-14 19:03
reactie 512
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja. Hij heeft het soms moeilijk mee andere te acepteren. En dan heeft hij mij als dochter XD

Uhm nou.... Soortvan zakenman denk ik?? Mensen die het niet kunnen intereseren lees vooral niet verder dit word een ''lang verhaal''.
Mijn pa heeft een eigen bedrijf Opleidings Instituut Spoedeisende Geneeskunde.
Hij leid artsen, huisarten door heel het land op. Hij heeft zelf op de ambulance en brandweer gezeten (ook in het buitenland) Hij geeft curssen in reanimatie, gifftige stoffen, iets met vliegtuigen (comunicatie dacht ik)
Hij schrijft boeken over geneeskunde. Hij geeft HEEEl veel les over de hele wereld. (werd laatst gebeld over hij EVEN naar Kenia wou voor een preekje over ebola) En hij doet nog meer waar ik niets van weet.

Sorry voor het saaie verhaal. Maar ik ben toch ook best trots op me pa Dus soortvan zakenman ookwel ja Nathan.. XD
datum 14-09-14 20:05
reactie 513
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, hij is wel goed bezig dan. Al kan het natuurlijk nooit kwaad om het iets rustiger aan te gaan doen, aangezien hij veel stress heeft? Als hij die nog steeds heeft.
En is hij naar Kenia gegaan, mocht jij mee?

Zo, aflevering 4 voor de nieuwe YouTube-serie is ook al helemaal gefilmd en klaar.
datum 14-09-14 21:27
reactie 514
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja hij mag idd wel wat rustiger aan gaan doen! En hij heeft Kenia maar afgewezen. Hij had t al druk XD

Ben benieuwd naar je series Nathan!
datum 14-09-14 21:54
reactie 515
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, volgende keer beter dan. Wat Kenia betreft

Dank je wel voor je interesse
datum 14-09-14 21:57
reactie 516
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Hahah Kenia overleeft het wel. Tenzij daar idd ebola uitbreekt... Dan overleven ze het niet...
datum 14-09-14 22:21
reactie 517
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, ik weet niet eens wat ebola is Als hij ging, waar in Kenia moest hij heen, Nairobi?
datum 14-09-14 22:58
reactie 518
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ij weet niet waar in Kenia.
En volg jij geen nieuws Nathan?? Ebola is een virus waardoor je (Volgensmij) gewoon gaat bloeden. Nouja er gaan er gewoon heel veel dood. Tenzij je heel jong, gezonnd en sterk bent en dan nog met juiste behandeling. Maar het is een vreeslijk virus.
datum 14-09-14 23:03
reactie 519
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ik volg alleen nieuws via online kranten. Kijk geen journaal, heb geen TV
Maar gewoon gaan bloeden, zomaar?
datum 14-09-14 23:31
reactie 520
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Abces, infecties, weerstand gaat achteruit. Zijn twee Amerikanen genezen van ebola, verder nog niets bekend. In Nederland twee artsen teruggekeerd die maybe ebola hebben opgelopen
-
The Black Satan's, echt awesome band. Je moet alleen wel tegen satanisme kunnen om deze band te beluisteren
datum 15-09-14 08:03
reactie 521
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja nathan. Volgensmij vooral binnenin het lichaam bloeden. Weet er niet veel van hoor. Het is ook besmettelijk via bloed.

O gosh is dat die black satan's die ik had gekeken?? Snap ik wel waarom jij dat leuk vind XD
datum 15-09-14 10:29
reactie 522
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ah shut up you! xD
Maar ja, die bedoel ik
Valt me op dat in veel titels van hen Satan en Hel voorkomt, but damn nice scream en breakdowns
-
Jij vindt die filmpjes vooral interessant volgens mij
datum 15-09-14 10:44
reactie 523
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mja, ik denk toch maar dat ik voor (christelijke) folk- en luisterliedjes ga, vind ik zelf toch prettiger om naar te luisteren. Satan kan van mij de hoogste boom in
datum 15-09-14 12:22
reactie 524
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Hoezo dat Nath?
-
Ik ga toch wel naar de hel volgens die zwaargelovigen, dus dan moet ik daar maar vast aan gaan wennen toch?
datum 15-09-14 12:53
reactie 525
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
He jij zei "zoek eens black satan op" en dan kom ik uit op dat...
But i know what u like babe special poledancing

Ieder z'n eigen smaak natahan toch?
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.