1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 15-07-14 22:04
reactie 76
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Waarom ben je ongerust Esmée?
datum 16-07-14 01:15
reactie 77
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mhaw heb mn medicijnen nog niet zo lang (Ritalin)..
mja ik val dr dus behoorlijk vanaf,.. terwijl ik eigenlijk niet echt meer wat kan missen..

weeg nu 66 kilo (en ben 1 meter 90) dus tja.. dan maar even een tijdje zonder en eten als een gek (wat ik overigens wel heel leuk vind )

thnx for the felicitaties ^^ hehe
datum 16-07-14 10:35
reactie 78
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mag ik met je meedoen Remon? Eten is ook mijn favoriete hobby

Wat moet een mager iemand eig. eten, gezonde dingen als groente of heel zoete/vette dingen? Nou ja, Elke ochtend een goed ontbijt kan ook veel helpen
datum 16-07-14 16:33
reactie 79
liezai
avatar Berichten: 1164
Zoveel weeg ik ook Rémon met m'n, 1,75 Je moet echt wat aankomen want ze noemen mij al een bonenstaak...

Goedemiddag!

En Nathan, ik denk dat het het beste is als je veel gezonde dingen eet Anders krijg je nog last van andere kwaaltjes!

Wat is er aan de hand Esmée? Als ik vragen mag?
datum 16-07-14 19:36
reactie 80
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Lisanne, mijn zus was gevallen en ik dacht dat ze iets gebroken had, gelukkig niet ;3
datum 16-07-14 20:14
reactie 81
liezai
avatar Berichten: 1164
Gelukkig niet ja, kan lekker pijnlijk zijn! :$
datum 17-07-14 09:12
reactie 82
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Er was een meisje op mijn school die had ook ondergewicht, en die moest juist heel gezond eten want van alle slechte dingen (veel suiker enzo) kreeg ze veel energie en verbrande ze juist weer meer. Dus.. Ik zou het niet weten XD
Jullie mogen altijd mijn vet hebben hoor!
datum 17-07-14 14:50
reactie 83
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe vandaar dat mn dokter het ook ''ondergewicht'' noemt

maar ja je mag meedoen hoor.. samen eten is toch fijner dan in mn uppie ghehe

magoed ik eet nu wat ik wil.. veel beweging is het toch te warm voor
datum 17-07-14 15:50
reactie 84
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Whoo de 1 heeft ondergewicht en de ander overgewicht;o
Allemaal sterkte!
en sheala wel blijven eten hé!
Ja van ritalin krijg je nou eenmaal geen trek jammer genoeg(moest ze vroeger ook)
datum 17-07-14 16:08
reactie 85
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe heb ook iets te laat aan de bel getrokken.. heb zelf dus ook altijd overgewicht gehad.. mja sinds ik gestopt ben met drinken ben ik echt ongelofelijk afgevallen.. doe daar nu de ritalin bij, en je houd niks meer over

gelukkig nu beetje bij beetje wat kilo's dr bij
dus wie wat kwijt moet.. kom maar op hehe


Btw.. mn nieuwe liefde.. de pegan-band Sowulo

www.youtube.com/watch?v=tt-akfkp-f8
datum 17-07-14 17:11
reactie 86
weeteennaam
avatar Berichten: 232
haha slim
datum 17-07-14 18:10
reactie 87
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Mooi nummer Remon! Ik kan het niet laten om ook even mijn favoriete nummer neer te zetten www.youtube.com/watch?v=06H_6oI4EK4


Oke heb ik eindelijk het idee om wat warm te eten... Gooi ik hete sate saus over me voet heen. Dus nu een klein plekkje verbrand -.- Heb ik weer.

(btw, ik heb eindelijk zomer vakantie en ga jullie dus vast veel irriteren online XD)
datum 17-07-14 21:27
reactie 88
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Veel plezier dan Sheala Jij bent welkom hoor
datum 17-07-14 22:14
reactie 89
Vannessa
avatar Berichten: 38
Hallo iedereen,

Wow ben nu echt al heel lang niet meer online geweest, Internet ligt er bij mij thuis al een tijdje uit dus zit nu bij mijn vriend achter de pc

Heb alles even terug gelezen, vervelend van jullie thuis situatie ik leef met jullie mee want helaas heb ik het zelfde probleem. Mijn ouders weten nu ook niks meer over deze account, hun denken dat ik alles heb verwijderd en dat ik ben gestopt met dichten en verhalen schrijven :p

Fijn dat je met je medicijnen mag stoppen! Jij hebt nu echt geluk dat je nu alles kan eten wat je maar wil. Zodra ik iets eet kom ik meteen aan. Gelukkig valt het dit jaar mee en ben ik al wat killos kwijt, maar momenteel kom ik niet meer aan en val ik ook niet meer af.

Esmee vervelend van je zus, gelukkig heeft ze niks gebroken, maar hoe gaat het nu met haar.

vet lang verhaal :p
datum 18-07-14 02:00
reactie 90
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hey welcome back ^^

mja kweet niet of het mag eigenlijk.. had eerst nieuwe medicijnen gekregen in de hoop dat ik daar minder van afviel.. maar ben daar gewoon niet mee begonnen.. eerst maar eens op krachten komen nu.. echt snel aankomen doe ik niet helaas.. nu in twee week tijd anderhalf kilo dr bij.. mja ik voel het ook in mn ribben,.. mn maag zet uit, alleen dr is geen ruimte


(OMG iemand las vandaag wat gedichten van me (op andere site) en die kerel begon me dus te vragen wat er allemaal gebeurd was in mn leven enzo.. en wat denk je.. gelooft die me gewoon niet.. werd uitgemaakt voor leugenaar en alles.. pff.. dan geloof je me toch niet.. :S WTF)
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.