1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 18-07-14 10:12
reactie 91
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Vannessa, mag je geen account van je ouders? Welkom terug trouwens

Remon, geen aandacht meer geven aan die jongen

*Een warme dag. Dat betekent: aardbeien met slagroom en veel poeder/bloemsuiker
datum 18-07-14 23:34
reactie 92
DutchMarley
avatar Berichten: 664
Nathan, ik lees nu net pas je bericht...

en weirdly, geef je me nu precies het advies wat ik nodig had..

zij het over een andere situatie dan jij nu bedoeld..

either way.. thnx dude
datum 19-07-14 18:26
reactie 93
Vannessa
avatar Berichten: 38
Dank je. Oke, heel veel beterschap.
Gewoon die negeren als hij je niet geloofd is het zijn probleem.
Nee mijn ouders willen dat ik stop met dichten en het al helemaal niet online zet, maar ik doe het gewoon als ik dichten leuk vind en zo mijn gevoelens kwijt kan waarom dan niet, vandaar dat ze er nu niks meer van weten
datum 19-07-14 19:31
reactie 94
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Remon, is dat positief? Is gewoon het eerste wat in mij op komt, zou ik doen tenminste Ben jij dat trouwens op die foto?

Waarom willen zij dat je ermee stopt Vannessa?
datum 20-07-14 18:23
reactie 95
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Ik zou willen dat ik geen overgewicht had. Maar ondergewicht lijkt me ook niet echt het beste.. *Jesus, Beslis nu eens wat het beste is -.- oké.* Ertussenin zou ik willen zijn
_

I Love Harry Potter moviesss!! #HarryPotterIsMyFuckingLife#
_

De vakantie gaat te snel
datum 21-07-14 00:29
reactie 96
DutchMarley
avatar Berichten: 664
kunnen wel tijdelijk ruilen anders? ga ik voor jou afvallen, en jij voor mij aakomen? switchen we daarna weer terug XD

en ja hoor Nathan.. dat was positief

en negeren doe ik ondertussen ook.. kga niet iemand bewijzen wat er met me gebeurd is.. f dat... sowieso gaat het ook niemand aan unless i tell them

vanessa, what they dont know wont hurt them..


(en ja ben ik hehe)
datum 21-07-14 09:27
reactie 97
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Hmm.. Goed idee
_

Zo zo.. Gisteren laat nog een Engels verhaal geschreven op 1001korteverhalen.nl maar het is nog altijd niet goedgekeurd M'n Engels suckte wel.. :d
datum 21-07-14 09:31
reactie 98
DutchMarley
avatar Berichten: 664
is laatst een gedicht compleet genegeerd van mij.. ondertussen al wel ander gedicht wat goedgekeurd werd (of nouja gewijzigd werd door mij en weer goedgekeurd)

bit weird.. :/
datum 21-07-14 09:54
reactie 99
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Waar ging dat gedicht over Remon?

Ja Emma, bijna weer naar school toe, nog anderhalf maand ongeveer Leuk he
datum 21-07-14 14:39
reactie 100
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik wil geen school. Enige waar ik naar uitkijk is dat er een meisje met dezelfde muziekstijl naar mijn school komt, een die echt helemaal alles leuk vindt, tot het 'ergste' dat ik luister. Voor de rest, ik krijg de stomste leerkrachten. Ik heb gene zin in met mensen afspreken (sorry Emma ^^) enkel met Tati en Alice. Behh, ik haat vakantie en school.
datum 21-07-14 20:07
reactie 101
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dat je school haat kan ik iets bij voorstellen, maar waarom haat je ook vakantie? Omdat je niks te doen hebt?
datum 22-07-14 03:20
reactie 102
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe kinda funny you ask

kschrijf normaal hele depressieve gedichten, maar dit was dr een voor mn vriend
so.. yeah.. :$
datum 22-07-14 10:39
reactie 103
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
@Esmée, I won't bother you anymore ;D
_

Ughh. School. Hoe meer ik eraan denk, hoe sneller de tijd voorbij vliegt o.O
datum 22-07-14 14:15
reactie 104
Vannessa
avatar Berichten: 38
Sorry las het nu pas, ze vinden mijn gedichten niet mooi ofzo de echte reden weet ik niet.

Haha ach ik heb nog maar een maand vakantie
opzich wil ik wel weer naar school omdat ik naar een nieuwe school ga het mbo maar aan de andere kant mag de vakantie nog wel even wat langer duren
datum 23-07-14 15:08
reactie 105
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Emma, nah sorry, ik zit gewoon nog amper op FB en mijn mobiel is nu nog kapot en ik heb gewoon geen behoefte aan afspreken want ik ben lui en ik ben binnenkort toch een weekje weg dus nu ja :'/ Ik bedoel het niet van "stop met me berichten te sturen' maar atm heb ik geen behoefste aan contact met mensen van me vorige school :'/

Nathan, omdat vakantie gewoonweg stom is. Ik bedoel maar, je zit hele dagen in veel te warm weer terwijl je moeder enkel zeurt over opstaan.
--
Zo. Mijn mobiel opende al een tijd geen sms'n meer. Nu is het scherm stuk, ik heb h'm laten vallen. Eindelijk een nieuwe xD
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.