1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Even voorstellen

1
datum 08-08-14 22:04
startpost
Pancho1987
avatar Berichten: 2
Hallo allemaal,

mijn naam is Pancho van der Post en ben gisteren 27 jaar geworden. Dat was ook de dag dat ik me registreerde op deze site. De reden hiervoor vertel ik zo.

Het dichten zit mij blijkbaar in het bloed. Toen ik een aantal jaren geleden een Valentijnsgedicht zocht voor mijn toenmalige vriendin, kwam ik terecht op de site van de Gedichten-Freaks. Daar kon ik, net als op deze site zelf gedichten plaatsen, dus ik dacht bij mezelf: laat ik er eens een proberen te schrijven en dan zie ik wel wat er gebeurt. De reacties op mijn gedicht waren zo positief dat ik me steeds meer bezig ging houden met het schrijven van gedichten.

In het begin schreef ik vooral gedichten dat ging over mijn persoonlijke situaties en mijn leven, maar ik wou een groter publiek bereiken. Daarom besloot ik al mijn gedichten, op een paar na te verwijderen en opnieuw te beginnen. Vanaf toen tot heden schrijf ik gedichten die in een algemene context geplaatst kunnen worden. Waar iemand bij een gedicht moet denken aan Truusje, kan een ander weer denken aan Klaasje, juist omdat mijn gedichten voor zoveel mensen een andere betekenis kan hebben. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk een moraal aan het gedicht mee te geven. Ik denk dat dat de kracht is van mijn schrijven.

Via een andere schrijfster op de site van de Gedichten-Freaks kwam ik op haar persoonlijke gedichtensite terecht. Dit inspireerde mij zo enorm dat ik zelf ook begonnen ben met het maken van een persoonlijke website, waar veel van mijn gedichten te lezen zijn. Daarnaast is er ook een gastenboek en de mogelijkheid om zelf schrijfsels in te sturen. Helaas heeft deze tot de dag van vandaag nog maar weinig bekijks......

Vandaar dat ik het nu ook probeer via deze site. De dag dat ik me hier registreerde was overigens gisteren, op mijn verjaardag. De reden dat ik me toen heb geregistreerd is, omdat ik meteen een gedicht hier heb geschreven dat gaat over ouder worden. Het heet: ''Met de seconde wijzer''.

Ik hoop dat jullie met plezier mijn gedichten lezen en absoluut eens een bezoekje gaan brengen aan mijn persoonlijke website!
www.gedichtenhoek.123website.nl


Veel leesplezier,

Pancho v/d Post
datum 09-08-14 09:28
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Welkom, gefeliciteerd met je verjaardag Ik zal je gedicht en site eens bekijken
datum 09-08-14 17:56
reactie 2
Pancho1987
avatar Berichten: 2
Bedankt
datum 11-08-14 21:37
reactie 3
liezai
avatar Berichten: 1164
Gefelicivlapstaart! Ga gelijk eens een kijkje nemen! Ben benieuwd naar je gedichten xxlisanne
Naar boven

1

Reageren op: Even voorstellen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.