1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 09-12-14 16:48
reactie 301
liezai
avatar Berichten: 1164
Hahah, fijn dat het zo tof was!

Ze kunnen weer eens niets anders verzinnen dan 'hoer', stel baby's...
datum 09-12-14 17:42
reactie 302
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik vind het zo dom als mensen me hoer noemen. Noem me wat je wilt! I don't care. Ik zeg altijd tegen ze "je kunt mij een hoer noemen maar niemand die voor een milljoen met jou naar bed wilt!" Ik lag ze uit en loop weg. Geen anndacht aan besteden. Of gewoon heel cool en simpel zeggen "is dat alles? Haha verzin eens iets goeds" en gewokn lachend weglopen. Geen tijd aan verspillen

Aahh.. lekker rustig dagje gehad
datum 09-12-14 18:11
reactie 303
liezai
avatar Berichten: 1164
Hahah, ik negeer het altijd gewoon... Maar vind het altijd zo sneu dat ze gewoon niets beters kunnen verzinnen weet je :') Krijg bijna medelijden met ze xD
datum 09-12-14 20:16
reactie 304
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Goedzo, gewoon negeren dat soort 'jongens'.
datum 09-12-14 21:04
reactie 305
DutchMarley
avatar Berichten: 664
moest ik toch even delen;


With your angel now,

who long ago part,..

back together in spirit ..

and forever in our heart


mijn opa vanmiddag overleden, nu weer samen met mn oma.. <3
datum 09-12-14 22:04
reactie 306
murieletje
avatar Berichten: 32
Gecondoleerd! Wou zelf net weer eens gaan zeuren over mijn problemen die nergens toe doen... Sorry als ik soms weinig aandacht aan mensen besteed wanneer ik alleen maar met mezelf bezig ben. Negeer mijn gezeur maar gewoon compleet, want ik weet dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben dan ik.

Gister lag ik op mijn bed en ik voelde me klote. Mijn knie doet nu al twee weken pijn, waardoor ik verkeerd ga lopen en daardoor mijn andere knie, mijn rug en mijn nek ook pijn gingen doen. Ik zat echt in een facking depressieve bui. Ik lag huilend op mijn bed terwijl ik niet wist waarom. Ik bleef maar janken en me facking kut voelen. Damn mensen, soms zou ik best dood willen. Niet echt hoor! Ik vind het leven best acceptabel, maar gewoon... Pats boem er niet meer zijn. Lijkt me soms wel chill. Helaas begrijpt niemand me. De enige aan wie ik het durfde te vertellen dacht meteen dat ik zelfmoord wilde plegen... Gewoon er niet meer willen zijn en echt letterlijk dood willen is een groot verschil! De enige reden dat ik leef is omdat ik (hoop ik) mensen verdriet doe als ik er niet meer ben. Als ik letterlijk nu zonder me er iets van te beseffen dood zou zijn zou ik het niet erg vinden. Alleen denk ik dan dat er mensen zijn die ik verdriet doe. En dat is het enige wat ik niet wil. Mensen waarvan ik houd verdriet doen. Ik heb er ook een gedicht over geschreven dat in de gedichtencheck staat.

Nogmaals sorry dat ik jullie zo opzadel met mijn problemen. Ik ben weken niet Online en als ik een probleem heb kom ik jullie weer lastig vallen. Sorry
datum 09-12-14 22:18
reactie 307
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Sterkte Rémon, het zal best wel een schok geweest zijn. Toen ik hoorde dat oma overleden was stond mijn wereld ook even stil, ...

En ook sterkte voor jou, Muriel. Jij zeurt echt niet hoor, jij mag zeggen wat je wilt. Als iets op je hart ligt moet je dat nou eenmaal kwijt. Iedereen heeft nu eenmaal behoefte aan steun en troost, hoe groot of 'klein' die problemen ook zijn. Hoe komt het dat je knie 2 weken zeer doet?
datum 09-12-14 22:20
reactie 308
murieletje
avatar Berichten: 32
Ik heb geen idee. Het rare is ook dat alleen mijn rechter knie pijn doet en ook alleen maar als ik op de trap loop! Dat laatste geldt de laatste tijd niet meer zo. Niet begint ie ook pijn te doen tijdens fietsen en intensieve beweging. Ineens kreeg ik er last van, dus nu maar hopen dat het ook zo weer weg is.
datum 09-12-14 23:38
reactie 309
DutchMarley
avatar Berichten: 664
thnx <3 en mja deels nathan.. wisten sinds vorig week dat het einde verhaal was zeg maar.. mja ging dus wel alsnog heel snel.. maandag crematie, verder tot die tijd mn ouders wat helpen if needed, en samen met vriend (die halve land verderop woont) overleggen of die mee gaat of niet,.. en of ik dat uberhaubt wel wil enzo.. mja...

en ow nee hoor muriel.. als iemand dat hier doet ben ik het denk ik wel.. randomly on and off hier,.. en als de narcist die ik ben, altijd wel iets te klagen (nooit echt een reactie op anderen ofzo )
datum 10-12-14 10:26
reactie 310
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ik hoop ook voor jou Muriel, dat die pijn snel weg is

Rémon, oke, en je komt er verder wel doorheen?
datum 10-12-14 10:37
reactie 311
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Problemen delen zodat ze opgelost kunnen worden toch?

Gecondoleerd en sterkte Remon. Ookal doet het pijn om een geliefde te verliezen, we moeten ons leven het beste ervan maken. Voor hun. Lost ones will never dissapear as long as they life inside of us. We life our lives for them.

Muriel. Ik ken het gevoel best. Als ik ergens tegenop zit kan ik gerust denken ''Ik wou dat er geen morgen meer was. Gewoon dat alles stopt'' Maar daarmee bedoel ik niet dat ik dood wil. Ik denk dat eigenlijk niemand echt dood wil, maar gewoon iets beters wil, wat in dat soort gevallen onmogelijk is. Best triest eigenlijk, maar tijd kun je niet stoppen. En in de kut tijden dat je zit, kun je beter aan een mooie toekomst denken.
datum 10-12-14 17:53
reactie 312
liezai
avatar Berichten: 1164
Problemen delen mag altijd! Het is juist goed om het met mensen te delen! Ik klaag hier ook erg veel

Gecondoleerd Rémon. En sterkte met de crematie en de rest van dat soort dingen.

Muriël, die knie is waarschijnlijk overbelast of iets dergelijks. Dat was bij mij in ieder geval het probleem en ik had er ook eigenlijk vooral last van met traplopen! En dat die persoon waar aan je het had verteld gelijk denkt dat je zelfmoord gaat plegen is denk ik alleen maar omdat hij/zij om je geeft en je niet kwijt wilt!
Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat!
datum 10-12-14 19:10
reactie 313
murieletje
avatar Berichten: 32
Bedankt allemaal! Xxx
datum 10-12-14 20:07
reactie 314
liezai
avatar Berichten: 1164
Mijn Duits docent heeft een of ander virus op zijn schoollaptop denk ik of zo, hij klikt ergens op en opeens open er allemaal tabbladen met reclames :') Hij wist niet hoe snel hij het smartbord uit moest zetten... Het was echt komisch
datum 11-12-14 19:10
reactie 315
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Hahaha docenten die bloopers maken is altijd leuk!
2 docenten vinden dat ik maar niet me hele haar blauw moet verven.. Was toch al van plan om even te wachten. Heb nu wat leukere ideeën kwa kleding in gedacht

Wow wat is het stil hier....
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.