1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 13-01-15 15:14
reactie 526
Seren
avatar Berichten: 49
Ging goed 😅 Tot zo ver is alles nog positief qua resultaten. Succes he en zet hem op ! // De natuurkunde-toets was wel lastig ja, vond ik weer wat minder fijn
datum 13-01-15 19:39
reactie 527
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke goed Sheala, ik weet toch waar je huis woont.
Maar dat doe ik ook altijd: niemand uitnodigen zodat ik meer taart -slurp- voor mezelf heb.

Mooi zo Seren..
datum 14-01-15 07:19
reactie 528
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Beter Seren! Hopen op een goed cijfer dan maar!!

Sheala alvast gefeliciteerd weet niet of ik zondag online kom.... ik denk het wel
datum 14-01-15 19:23
reactie 529
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Goedenavond iedereen, alles goed?

Waarom smaakt zo'n pizza van de pizzeria altijd zo lekker?
datum 14-01-15 20:41
reactie 530
Seren
avatar Berichten: 49
Pizza van Dominos. Damnnn 😍
datum 14-01-15 22:42
reactie 531
Mask
avatar Berichten: 89
Erh het feit dat ik nu pas besef dat uedereen m'n naam hier gebruikt en dat iedereen het forum kan lezen. Da's niet zo'n prettige gedachte :')
--
Ik ga maar eens slapen :'3
datum 14-01-15 22:55
reactie 532
Seren
avatar Berichten: 49
Slaaplekker ^
datum 15-01-15 12:02
reactie 533
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Het is niet dat als iedereen je naam weet, ook iedereen ineens alles van je weet en vervolgens voor je huis staan
Er bestaan wel miljoenen mensen met de naam Emsee. Maakt niet zoveel uit toch? En als ik eerlijk ben.. Klinkt Mask als een of andere superheld.

Nathan als pizza's van pizzarias niet zo lekker waren, hadden ze geen klanten Behalve jou misschien.

En nu pas beginnen met leren voor een toets die je om 3 uur vanmiddag hebt. Ik raak nergens meer gemotiveerd voor. Ugh!
datum 15-01-15 12:47
reactie 534
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Tja, bijna iedereen gebruikt zijn/haar naam.

Die van Domino's zijn ook lekker, maar daar ben ik niet geweest Maar die pizza's smaken altijd naar meer

Heel veel succes dan Sheala. Waar gaat die toets over?
datum 15-01-15 13:30
reactie 535
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik gebruik niet me eigen naam maar die staat wel gewoon op mijn account dus iedereen kan die zien

Thnx Nathan. Het is een LBB toets. (landbouwbreed) dus een toets over dierenverzorging / Bloem / groen / vap (koken) / Techniek. En dan ook nog een praktijk toets met dit keer Bloem. Dus waarschijnlijk een bloem stukje maken. LBB is wel leuk hoor. Veel praktijk. Maar om all die dingen in 1 toets met alle onderwerpen door elkaar is erg lastig soms.
Komt wel goed denk ik Vorrige keer had ik er helemaal niet voor geleerd en toen haalde ik ook een 6. Dus nu moet het wel goed komen toch?
datum 15-01-15 14:24
reactie 536
Seren
avatar Berichten: 49
Ik haat alles wat gerelateerd is aan aardrijkskunde 😭😭 && Succes!
datum 15-01-15 22:11
reactie 537
Mask
avatar Berichten: 89
Superheld nu dat was niet de bedoeling maar eh x'D Alles beter als LatoyaFox like really.

Wiskunde is echt rot Seren idd cx
(maar ik heb mijn eerste maximum gekregen vandaag xD)
datum 15-01-15 22:36
reactie 538
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Hoe moeten we je dan noemen? Want als ik je The Mask moet noemen ben je echt een superheld geworden XD So bad.

En nog 1 dag te gaan met 2 toetsen!! Ugh.. Morgen maar is beginnen met leren..
datum 16-01-15 09:26
reactie 539
liezai
avatar Berichten: 1164
Olla, succes met jullie toetsen allemaal! Ik heb pas over een paar weken weer toetsweek, maar t is nogal druk enzo. Veel onbelangrijke dingen te doen xd.

Hoe gaat het met iedereen? mijn excuus voor mijn lange afwezigheid als ik hier dan weer ben, snap ik niet dat ik zolang off ben gewesst hahah

Btw, mn Engels presentatie ging echt verschrikkelijk slecht... heb hem gelukkig uiteindelijk maar voor een klein groepje hoeven doen maar volgens een vriendin had ze me nog nooit zo zenuwachtig gezien... :') duimen voor een voldoende...
Met in het Nederlands presenteren heb ik niet zoveel problemen, in het Engels struikel ik gewoon de hele tijd over mijn woorden en gebruik ik Nederlandse woorden tussendoor :')
datum 16-01-15 14:57
reactie 540
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
De toetsen gingen wel aardig alleen vandaag de laatste toets.. Zat de hele klas de toets te maken iedereen ''Huh ik snap het niet'' Had die man ons de verkeerde toets gegeven -.- Dus die moeten we dan volgende week gaan maken.
En me eerste cijfer binnen! 6.3 voor Duits! Yeah! Nu nog de andere afwachten...

Hoe gaat het hier met iedereen?
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.