1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 17-02-15 21:02
reactie 781
liezai
avatar Berichten: 1164
Wow, wat bijzonder Rémon! Volgens mij weet ik inderdaad welk gedicht je bedoeld, denk ik

Maar het rijmwoordenboek geeft maar 1 optie en die past niet echt bij de stemmig van het gedicht Maar goed, morgen weer een dag! Ga zo maar eens mijn nest in, morgen wordt druk genoeg. Bijna vakantie!

Slaap goed iedereen! xx
datum 17-02-15 21:12
reactie 782
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Welk woord zoek je die je wilt rijmen?

Tja ach, je kan een gedicht ook even laten rusten en er morgen ermee verder gaan. Als het vandaag niet lukt dan lukt het morgen
datum 17-02-15 21:45
reactie 783
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hihi dat denk ik wel dat we dezelfde nu bedoelen... Nathan heeft dr in elk geval nog op gereageerd zie ik nu net..

(Vraagje.. is het nou echt vreemd dat ik als schrijver zelf nooit andere poezie lees? volgens mij al eens eerder gevraagd,.. mja blijkbaar is t weird to some.. )

mja ik heb net maar een gedicht van eerder aangepast.. gebeurd af en toe wel es als ik ze terug lees, dat ik toch nog wat aanmerkingen heb enzo..

En een nieuw gedicht dr bij geschreven ook (die heet: I beg thou)
Niet mn beste gedicht,.. mja achja..


whaaaaaa zo awesome.. overbuurman is net voorthuis gearresteerd... 4 agenten huis doorzoeken enzo.. (diefstal denk ik want politie nam 2 mega breedbeeld tv's mee en paar gameconsoles JUSTICE AT LAST! mwhauahahaha )
datum 18-02-15 15:47
reactie 784
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik denk dat elke schrijver (welke vorm dan ook) wel problemen heeft met schrijven.
Mij lukt niets echt meer de laatste dagen. My mind is a mess. Maybe i'm getting a bit lost...

Maar jullie mogen de steigerende pony hebben hoor. Je hebt niets aan dat nutteloze beest. Veel te klein om op te rijden en te mager om er een worstje van te maken

Maar ik denk niet echt dat als je als schrijver nooit andere poezie leest. Waarom zou je? Ik lees het ook maar van een paar mensen hier op de site. Al noem ik mezelf geen schrijver. Vind ik voor mezelf zo dom klinken. Iedereen kan schrijven dus is iedereen dan ook een schrijver in mijn opzichten.

Maar nee Patros, ik hou niet zo van clowns. Kom maar verkleed als naakt kat
datum 18-02-15 16:39
reactie 785
DutchMarley
avatar Berichten: 664
een schrijver is een amateur die door blijft gaan ^^

teehee
datum 18-02-15 19:14
reactie 786
liezai
avatar Berichten: 1164
Maar er zijn wel grote verschillen in schrijf niveau's te vinden Sheala Maar ben het met je eens hoor, ik lees eigenlijk ook alleen de gedichten van de mensen die naar mijn mening goed schrijven, die in ieder geval mooi schrijven.
Geef maar hier dat paardje, ga ik m eens lekker verwennen

Bijna vakantie!
datum 18-02-15 20:30
reactie 787
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Het zal wel met dat schrijven.

Gelukkig bijna vakantie! Heb t aardig hard nodig.

Patros heeft nog wel een andere naakt kat nodig, zodat ze elkaar warm kunnen houden. Remon, zin om je als een naakt kat te verkleden?
datum 18-02-15 20:33
reactie 788
DutchMarley
avatar Berichten: 664
achja sowieso,.. ieder voor zich zeggen we maar..

en noooooo thnx

dr is al iemand anders that makes me purr ^^ lol
datum 18-02-15 20:55
reactie 789
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
What?! No? Aww dammnit. I really want to have 2 cats.. well i am kinda half cat..

I wish i could purrr to someone. Now i only bite and scratch them open >
datum 18-02-15 21:35
reactie 790
DutchMarley
avatar Berichten: 664
Mhaw ik hou t liever bij mn hond hiero.. is een beste knuffelaar dus ik sla deze ronde over..

Wie anders wil kitty zijn? (misschien anders op marktplaats kijken? )
datum 19-02-15 09:02
reactie 791
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Goedemorgen deze morgen.
datum 19-02-15 09:50
reactie 792
Mask
avatar Berichten: 89
Vannacht werd ik dus plots wakker en eerste wat ik dacht "Larry staat naast me en gaat me neerslaan met een schop". Wauw xD
datum 19-02-15 10:30
reactie 793
DutchMarley
avatar Berichten: 664
met een schop? hoezo een schop?

*Vaaaaag Toeval Dit?*
datum 19-02-15 11:01
reactie 794
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Laat die schop maar zitten! Wie is Larry?!

Mijn klas heeft zo'n geluk met mij. Ik heb me armen en nek ingesmeerd met tijgerbalsem. Dus de hele klas heeft geluk met deze streke mentol geur. Alleen het brand nu al niet meer..
datum 19-02-15 15:33
reactie 795
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Ben ik weer!
Lekker druk met school .
Jullie typen echt veel te veel!
Ga niet alles teruglezen.
Geen zin.
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.