1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Onzeker

1
datum 24-02-15 21:18
startpost
Je-ns
avatar Berichten: 81
He,
Ik ben onzeker over m'n gedichten, ik ben geen schrijver en ik plaats het eigenlijk alleen maar hier om dingen die ik nergens kan delen toch kwijt kan. Nu vroeg ik me af of iemand hier dat ook heeft, of is iedereen hier van nature een schrijver? En heeft iemand misschien tips voor goede gedichten?
datum 25-02-15 04:31
reactie 1
DutchMarley
avatar Berichten: 664
kzou mezelf niet van nature een schrijver willen noemen.. maar ik post idd ook mijn gedichten over het algemeen hier.. mja dat is vooral omdat mensen in mijn omgeving het vaak niet begrijpen (of erg schrikken van mijn gedichten)

voor de rest.. tja tips... gewoon blijven schrijven,.. net zoals ieder mens zich blijft ontwikkelen,.. zal ook je schrijfstijl dat doen.. it takes time.. (mijn gedichten van vroeger zijn vreselijk )

verder kan ik alleen maar zeggen,.. schrijf wat op je hart ligt

Groetjes Remon
datum 26-02-15 07:36
reactie 2
marill
avatar Berichten: 1058
waarom zou je onzeker zijn? je schrijft prachtige gedichten waarin ik je gevoelens kan lezen, dat is een speciale gave. Niets veranderen dus, is mijn advies. Iedereen heeft wel een mening, dat is natuurlijk ook zo, maar wordt nooit onzeker door de mening van een ander alsjeblieft. Laat je gevoelens niet beïnvloeden door de mening van een ander. Met andere woorden ga je ingeslagen weg voort en deel hier met ons allen je gevoelige gedichten.
Liefs, Marill.
datum 27-02-15 18:32
reactie 3
Hardboy
avatar Berichten: 930
Jij raakt me met elk gedicht weer, ben altijd weer verbaasd hoe je het doet.
datum 27-02-15 19:14
reactie 4
Seren
avatar Berichten: 49
Zelfde hier ;x
Naar boven

1

Reageren op: Onzeker

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.