1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 14-05-15 08:03
reactie 316
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Haha als ik een jongen zou worden zou ik ook Daniël hebben geheten.

Ja ik wil ook voor de onderzoeken gaan ja!
Ik had soms aanvallen van bangheid, woede en verdriet. Vroeger had ik ze ook al maar dan kleiner alleen vorig jaar werd het erger.
datum 14-05-15 13:08
reactie 317
liezai
avatar Berichten: 1164
Feyenoord! Haha, ik hoef hier niet meer dan 020 te zeggen over de hoofdstad, dan speel ik met mijn leven

Klinkt erg vervelend!
datum 14-05-15 13:19
reactie 318
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Ja dat was het.

Vanavond met al mijn zussen logeren behalve Sanne(ze is hoogzwanger). En morgen bruiloft van Asha(1 van mijn zussen). Super veel zin in! Heb een onwijsgave jurk! Dus dat zizt goed.
datum 15-05-15 09:58
reactie 319
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Mooie betekenis, beschermer.
Ichigo ik heb geen idee wat mijn naam betekent, heb een beetje de pest aan mijn naam, heb hem nooit mooi gevonden, gaat zelfs zover dat iedereen mij maar gewoon Miep noemt haha.

Ik ken ze wel, na de studie denken ze dan opeens mensenkennis en de wijsheid in pacht te hebben, heel vervelend maar er zijn vast ook wel psychologen die wel luisteren en die wel een mens proberen te doorzien.

Komt vanzelf een moment dat Nederland massaal rechts stemt en wat er dan van terecht komt zal ook wel niet veel zijn maar meer dan wat er nu in Den Haag gepresteerd word denk ik en misschien dat de partijen die er nu zitten ook eens gaan nadenken.
Vooral met die zorgsector ze hadden die Agema gelden gewoon niet moeten schrappen naar mijn mening.

Lisanne zo erg kan het toch niet zijn, trap je daar echt mensen tegen het verkeerde been alleen omdat je voor een andere voetbalvereniging bent?

Weeteennaam, ik weet je naam niet maar gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt.
datum 15-05-15 23:34
reactie 320
Ichigo
avatar Berichten: 349
Weeteennaam, dat klinkt idd absoluut niet leuk :S
Gefeliciteerd met je zus

Als je tegen een feyenoordfanaat over 010 begint kan dat weleens een probleem opleveren... heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt, heb het sws niet zo op voetbal

Eerlijk gezegd vind ik Mariëlle wel een mooie naam. Ik vind het schattig klinken (hoop je hier niet mee te beledigen ofzo)

Probleem is ook dat veel ministers bijna alleen maar plannen voor korte termijn (niet veel verder dan hun ambtstermijn) of te populair willen doen (zodra er iets in het nieuws veel aandacht krijgt moeten er gelijk maatregelen genomen worden, zonder eerst even naar de feiten te kijken, waar nog bij komt dat de media alles vaak helemaal verdraaien en uit hun verband rukt)
Mee eens... Ik heb trouwens ook een klein tijdje een zorgstage gelopen, en het is echt zwaar werk wat die verpleegsters allemaal moeten doen in een verzorgingshuis, en dan moet er bezuinigd gaan worden op personeel, het is echt te gek voor woorden. En daarnaast worden oudjes ook sws genaaid doordat de pensioenen almaar omlaag blijven gaan...
datum 16-05-15 01:02
reactie 321
Mask
avatar Berichten: 89
Ichigo ik was m'n foto beu.

Geweldig, weer mensen weggeduwd. Ik haat mensen echt verschrikkelijk hard. Urh.
datum 16-05-15 12:06
reactie 322
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Wat was er dan Mask?

En bedankt! Het was gister echt top! Asha had een hele mooie jurk en ze gingen in een koets met 6 paarden. Alleen aan het einde van de kerkdienst plopte iedereen buiten met van die plopdingen dat er confetti komt zeg maar. Alleen de paarden sloegen op hol.. Daarna gingen we kleischoteltjes schieten. Ik durfde niet aangezien mijn zus Nikki ook niet durfde dus ging ik gewoon op z'n schietding schieten. Daarna gingen we op een boot en ging iedereen feesten. Ben nu wel nog erg moe.
datum 17-05-15 12:44
reactie 323
liezai
avatar Berichten: 1164
Klinkt goed, die bruiloft! Gefeliciteerd


Op zich kan ik wel voor een andere voetbalvereniging zijn, maar denk dat het hier thuis niet zo gewaardeerd word
datum 17-05-15 13:26
reactie 324
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Woeps, alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb neergezet...

(Klinkt inderdaad heel leuk, die bruiloft!)

Momenteel druk bezig met alles af te ronden voor school en (gezien iedereen in mei jarig lijkt te zien) alle verjaardagen af te gaan.
Heb laatst nog wel een nieuw gedicht kunnen plaatsen, dus hopelijk vinden jullie het wat!

Fijne zondag nog allemaal!
datum 17-05-15 22:56
reactie 325
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ze is lang niet altijd schattig als je haar boos krijgt Daniël, gelukkig nog geen ervaring mee gehad

Lijkt me opsich ook wel wat om psycholoog te zijn en mensen te helpen met problemen, doe het nu ook wel eens
datum 18-05-15 16:43
reactie 326
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Ach de hele zorgsector ligt gewoon op zijn gat en vrees dat het de eerste tijd ook niet beter word met de politiek en mentaliteit van nu.
Met de pensioenen is het ook vreselijk gesteld.

Vind mijn naam zo kakkerig klinken, vind hem gewoon niet mooi.
Schattig is geen belediging hoor, vind het alleen geen omschrijving die bij mij past vanwege mijn karakter XD

Klinkt als een mooie bruiloft

Weer een supermooi gedicht Fleur
Veel plezier op die verjaardagen.
datum 18-05-15 21:55
reactie 327
Ichigo
avatar Berichten: 349
weeteennaam, haha, "plopdingen", goeie omschrijving XD (ik zou ook zo gauw even niet weten hoe het heet, maar ik vind je omschrijving wel leuk )

Ik ben altijd afschuwelijk slecht geweest in voetbal, en alle kinderen die ik niet mocht zaten erop en waren er goed in en schopten de bal zo hard naar me dat ik moest wegduiken (hoewel ik ze later met karate-skills kon blokken, was ik iig nog een redelijke keeper ), vandaar dat ik het niet zo op voetbal heb. En ik vind het gedoe tussen ajax en feyenoord echt nergens op slaan, maar ik bemoei me er verder niet mee

Patros, volgens mij is niemand schattig wanneer-ie boos is

Jep... well, let's just hope for the best, wie weet komt het ooit toch nog goed met dit land

oké, hoe zou je jezelf omschrijven?
datum 19-05-15 09:51
reactie 328
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ik ben altijd schattig Daniël (heb ook echt geen eigendunk enzo)
datum 19-05-15 12:19
reactie 329
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Weeteennaam, bedoel je een confetti pistool?

Haha Patros, geen arrogantie maar zelfkennis XD

Tja euhh, hoe omschrijf ik mezelf, heb er al eens een gedichtje over geschreven, ik ben gewoon mezelf, heb een pittig karakter en toch niet heel moeilijk in de omgang, mensen moeten mij leren kennen want van de ene kant ben ik echt een jaren 60 hippie met al mijn natuurlijke middeltjes en medicijntjes, henna haarverf, veganisme en milieu-activisme wat ik zoveel mogelijk voor mezelf houd om niet te opdringerig over te komen en van de andere kant heb ik best wel een jaren 80 muzieksmaak en "fuck it shit happens" mentaliteit en is mijn kledingsmaak ook best wel jaren 80 rockersstijl.
Het is best lastig jezelf te omschrijven daar de ziel constant in verandering is omdat iedere ervaring ongeacht negatief of positief weer een stukje karakter vormt.
Hoe zou jij / zouden jullie jezelf omschrijven dan?
datum 19-05-15 14:51
reactie 330
Mask
avatar Berichten: 89
Weeteennaam, ik was pissig omdat ik een rotdag had en ik stress keg van mensen xD Ik ben weer beter hoor, haha :')

Patros, altijd schattig? Zal wel

Daar kom ik weer binnenrollen met mijn anime shit, excuse me, niemand anders luistert er naar dus dan drop ik 't hier xD
Attack On Titan uitgekeken op 1,5 dag, alle afleveringen samen zo'n 9 uur xD


Ik haat dokters en ik hat bloed prikken. Ik heb gewoon een bloeduitstorting nu, tskk.

En ik heb weer eens van mijn hart een steen gemaakt :') Al mijn posters van mijn muur gescheurd, buiten de grote.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.