1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 21-03-15 15:29
reactie 46
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik voel me niet aangestaard... Ik noem je Ezzie

Vet! Mijn vriendin gaat vanavond erheen. (jammer dat we daarvoor niet gepraat hebben voor 23 jaar anders was ik miss ook gegaan! ) #Jaloers!

Maar vanochtend weer eens kotsend op de bank gelegen en bijna flauwgevallen van de pijn. Maandelijkste lasten zijn zwaar voor mij... Maar nu is alles weer goed. De hele dag niets gegeten. Gewoon make-up op doen en lachen Woman are strong wierd creaters. (i can't spell that word -.-)
datum 21-03-15 16:00
reactie 47
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Wierd creatures sowieso ja
Al kunnen sommige mannen ook aardig vreemd zijn, ik noem geen namen (maar Nath, Rémon en ik zijn dat voorbeelden van)
datum 21-03-15 18:11
reactie 48
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Pfff Show off. *angry look*

Still can't beat me. Zelfs jullie samen!
datum 21-03-15 19:17
reactie 49
Mask
avatar Berichten: 89
Nathan, tssss.
Ja, soort van.
--
Sheala, Gaat ze naar Melkweg dan?
Wel, moet haast wel, op de achterkant van m'n shirt staan "Melkweg 21 Match" :')
--
Het is zo vaag als je moeder je eyeliner in je hand stopt en zegt "Je bent oud genoeg nu".
En guess what, ik ga lekker zelfingenomen doen, ik mag dat want ik doe het normaal nooit, ik sta er f**king goed mee.
datum 22-03-15 01:43
reactie 50
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Tbh..
I have no idea Ezzie.

Hoe gaat t met iedereen?
datum 22-03-15 08:00
reactie 51
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Met mij gaat het goed, en met jou?
datum 22-03-15 11:33
reactie 52
Springbok96
avatar Berichten: 447
Sheala, ja ik dacht dat je echt een kind had! Eerst wist ik het niet zeker, dus ben ik in 'Praatje slaan 12' gaan kijken en daar hadden jullie daar super serieuze gesprekken over En omdat dit nogal een gevoelig onderwerp is (tienermoeders), dacht ik dus dat het echt was Gelukkige maar dat het jullie 'geesteskind' is!

Mask, hoe wil je dan wel graag genoemd worden?

Met mij gaat alles ook goed overigens. Ik wil nog even zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn examens van januari! Hip hoi, over 4,5 jaar ben ik een zielenknijper

Hoe gaat het met de rest?
datum 22-03-15 12:32
reactie 53
Mask
avatar Berichten: 89
Evy, alles buiten mijn echte naam is goed xD
datum 22-03-15 12:44
reactie 54
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Is een zielenknijper ook iets van de scouts Evi?
Leuk dat je terug meedoet met Praatje slaan trouwens.

Zal ik je ook maar wat anders noemen Esmée? Vind je 'Es' goed?
datum 22-03-15 17:57
reactie 55
Springbok96
avatar Berichten: 447
Een zielenknijper is een (beetje beledigende) term voor psycholoog Nathan
datum 22-03-15 18:11
reactie 56
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, dus jij wordt psycholoog. Veel succes dan.

Zo, van de week eens mijn 'Youtube-teksten' op mijn site gezet, gerangschikt per serie/pagina. Voor wie het interesseert.

nathanschorer.webnode.nl/youtube-teksten/
datum 22-03-15 19:55
reactie 57
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Waarom denkt iedereen dat ik zo dik ben?! Ik ben echt niet zwanger!! Hahaha

En srsly Evy? Een zielenknijper... omg... don't u dare to do that to us. Maar gefeliciteerd.
datum 22-03-15 20:13
reactie 58
Springbok96
avatar Berichten: 447
Haha Sheala, ik geloof oprecht da ik daar mensen mee kan helpen Maar ik wil voor de afstudeerrichting schoolpsychologie gaan
Verder denk ik niet dat je dik bent Ik dacht gwn dat je een kind had gebaard aangezien je mij dat zei

Goed bezig Nathan!

Verder wil ik nog even melden dat je mijn naam zo schrijft: Evi. Vind ik stiekem mooier dan 'Evy'
datum 22-03-15 20:19
reactie 59
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ow sorry Evi. Het ziet er ook logischer uit. En natuurlijk kun je er mensen mee helpen.Als mensen er zelf maar open voor staan.
En ik ben een meid van 16 die nog nooit een vriendje heeft gehad. Dus nee ik heb geen kind gebaard. En laat ik dit dan ook maar even duidelijk maken. Ookal heb ik Kevin samen met Patros, we zijn geen stelletje.
datum 22-03-15 22:46
reactie 60
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dank je wel Evi.
Is het eig. een moeilijke studie?

Denk iedereen dat je dik bent Sheala? Ik heb daar serieus nooit aan gedacht. Echt waar.

Ach ja, ik ben 22 en ik ben lekker ook... nou ja, 22 jaar lang nooit een lief gehad. Helemaal niet erg toch? Vind het eig. wel lekker zo.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.