1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten aanvraag: Gedichten voor bachelorproef

1
datum 09-03-16 18:42
startpost
Apps
avatar Berichten: 1
Beste dichters,

ik ben Annelies, een studente grafische en digitale media aan de Arteveldehogeschool. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar en hierbij hoort natuurlijk een bachelorproef. Hiermee zouden jullie me kunnen helpen.

Ik ben momenteel bezig met het ontwerpen van een illustratieboek. Het boek is bestemd voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Maar het belangrijkste is dat het een boek is waar braille aanwezig zal zijn. Het boek zal dus voor blinde, slechtziend en goedziende kinderen zijn.

Bij de verschillende illustraties zou ik graag een mooi gedicht hebben. Hiervoor zou ik dus een tiental gedichten nodig hebben.
Het boek gaat over het feit dat je zeker mag en kan dromen. Een kleine opsomming van de eerste vijf 'thema's waarover de gedichten moeten gaan:

1) Een orka die ballerina wil worden
2) Een muis die koning wil worden
3) Een octopus die kok wil worden
4) Een beer die astronaut wil worden
5) Een kat die zangeres wil worden
+ 5 andere

Wat krijg je in ruil?
Natuurlijk zal u naam duidelijk vermeld worden in het boek en help je een student aan een mooi resultaat.

Het moeten dus luchtige, eenvoudige maar plezierige gedichten zijn die kinderen van 6-12 aanspreken.

Heb je zin om hieraan mee te werken?
Heb je al een leuk voorstel voor één van de eerste vijf thema's?
Wil je liever eerst één of alle illustraties zien alvorens te schrijven?
Of heb je nog andere vragen?

Reageer dan op dit bericht en maak me blij!
Ik hoop op een fijne samenwerking.
datum 10-03-16 19:03
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
Ik wil er zeker enkele schrijven
datum 13-03-16 09:45
reactie 2
marill
avatar Berichten: 1058
ideeën borrelen omhoog, hoe wil je ze ontvangen?
Naar boven

1

Reageren op: Gedichten voor bachelorproef

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.