1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: in de wacht

1
datum 23-07-16 20:22
startpost
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Wie weet hoe het werkt? Als we een gedicht inzenden ter keuring gaat het eerst in de wacht en er wordt een ID nummer aan gegeven. Hoe kan het dan dat er gedichten verschijnen met een HOGER ID nummer dan de gedichtjes die nog in de wacht staan? Natuurlijk weet ik best dat het er uiteindelijk tussen staat maar soms duurt het wel erg lang terwijl hogere ID nummers al wel geplaatst zijn.
Ik ben gewoon nieuwsgierig of jullie weten hoe dat werkt.
datum 24-07-16 15:23
reactie 1
marill
avatar Berichten: 1058
sommige dichters hebben een "VIP" behandeling, dat wil zeggen dat hun gedichten meteen geplaatst worden, zonder eerst toestemming te krijgen. Daardoor zal de nummering dus in jouw optie niet kloppen. Hoe je aan die toestemming komt weet ik niet. Misschien gewoon veel goede gedichten insturen
datum 24-07-16 15:52
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Bedankt voor de uitleg Marill en ondanks dat jij niet weet hoe men een VIP status kan verwerven kan ik je meedelen dat jij die waarschijnlijk wel hebt. Let maar op jouw ID nummer bij STILLE SCHREEUW en mijn eerstvolgende.
Blijft over dat ik ENORM mijn best ga doen om ook VIP te worden, zal wel heeeeeeel lang duren. nogmaals bedankt.
datum 31-07-16 20:13
reactie 3
besto
avatar Berichten: 524
Bij deze ;-)
datum 31-07-16 20:30
reactie 4
marill
avatar Berichten: 1058
zo zie
je maar A3!
wie vraagt
niet klaagt
gewoon zijn best doet
dan komt het goede je tegemoet
Naar boven

1

Reageren op: in de wacht

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.