1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Waarom gedichten worden afgewezen

datum 14-10-16 15:48
startpost
Verdichter
avatar Berichten: 3
Beste moderator,

Ik heb vorige week een e-mailtje gestuurd met de vraag of er even gekeken kon worden naar een drietal gedichten die waren blijven "hangen" en niet worden goedgekeurd. Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren.

Nu zijn er twee gedichten afgekeurd. Ik ga ervan uit dat dit niet met de inhoud te maken heeft. 1 haiku met als thema herstkleuren en een gedichtje "Boven de wolken". Onder dit bericht zekerheidshalve nogmaals de tekst.

Aangezien er geen terugkoppeling wordt gegeven bij een afkeuring maakt dat wel een beetje onzeker. Misschien dat er toch een klein tipje van de sluier kan worden opgelicht zodat ik dezelfde "fouten" niet meer maak.

=======

BOVEN DE WOLKEN

hier schijnt vandaag
gedimd hemelsblauw
tussen verdeeld wattenwit

bij hoog en laag wisselende fronten
pak ik wat plukken bij elkaar
en bouw met de smeuïge toefjes
een luchtig pakhuis vol geluk

=======

het licht brengt
zwevend op een gure bries
herfstkleuren met zich mee

=======
datum 14-10-16 21:24
reactie 1
Joseph
avatar Berichten: 23
Volgens mij is er op dit moment iets mis met de techniek van de site. Onlangs stuurde ik een paar gedichten in, één werd afgewezen omdat het geen gedicht zou zijn, dat was ook zo want onder de titel was het blanco, een ander gedicht dat wel was goedgekeurd, bleek ook alleen een titel te zijn en bij weer een ander gedicht ontbrak het bijschrift, kortom wat je instuurt komt vaak niet over.
datum 15-10-16 18:53
reactie 2
Scito
avatar Berichten: 1
Wij zien helaas geen berichten bij de vorige posts. Wat bedoelen jullie precies?
datum 16-10-16 10:40
reactie 3
Verdichter
avatar Berichten: 3
Dat is waarschijnlijk het probleem. Ik vroeg me af waarom mijn gedichten werden afgewezen. Daarna heb ik hier op het forum iets geplaatst. Nader onderzoek wijst uit dat deze berichten én afgewezen gedichten geen tekst bevatten.... Kennelijk heeft Joseph te maken met hetzelfde probleem want ook zijn bericht is leeg. Lijkt erop dat dit een (tijdelijk) technisch probleem was/is.
datum 17-10-16 19:00
reactie 4
Admin
avatar Berichten: 87
Beste verdichter,

De problemen zijn opgelost. Excuses voor het ongemak.
datum 20-10-16 16:41
reactie 5
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Lieve mensen, ik word er moedeloos van. Ik heb mijn gedicht Onbereikbaar reeds 3x geplaatst en 3x verschijnt er, afgezien van de titel, een leeg veld na goedkeuring. De problemen zijn blijkbaar niet opgelost.
datum 20-10-16 16:52
reactie 6
Joseph
avatar Berichten: 23
Ik dezelfde ervaring maar bij een titel ' Onbereikbaar' mag je eigenlijk niet klagen.
Ik heb dit probleem vandaag nog gemeld bij 'admin'.
datum 20-10-16 21:16
reactie 7
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
, die Joseph!
datum 20-10-16 21:57
reactie 8
Joseph
avatar Berichten: 23
Maar ja, daarmee is het probleem niet opgelost, laten we blijven hopen
datum 21-10-16 12:43
reactie 9
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
hoop doet leven
tegen beter weten in
al is het maar voor even
heeft het leven toch nog zin
datum 21-10-16 16:23
reactie 10
Joseph
avatar Berichten: 23
Een jonkheer uit Den Haag
zat met een vers in de maag
hij zei: "Het is als bij vis
ook maar drie dagen fris
en hoe het daarna stinkt, is de vraag".
datum 24-10-16 13:01
reactie 11
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Hoera, probleem opgelost. Nu nog de juiste weergave van speciale tekens regelen.
datum 25-10-16 15:58
reactie 12
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1
Beste mensen,
Ik heb 3 gedichten gewijzigd maar die worden maar niet goed gekeurd, waar ligt dit aan? Vriendelijke groet, heidebloemetje.
datum 30-10-16 08:23
reactie 13
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 5
Ook ik heb op dit moment nog hetzelfde probleem
datum 08-12-16 12:50
reactie 14
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
#111540 en #111471 staan al enige tijd in de wacht, terwijl latere gedichten al wel zijn goedgekeurd.
datum 08-12-16 15:36
reactie 15
Joseph
avatar Berichten: 23
Bij mij staan inmiddels zes gedichten in de wacht, ik denk dat er problemen zijn.
Wel vreemd dat er toch af en toe een gedicht wordt geplaatst, zelfs onbegrijpelijke.
Naar boven

Reageren op: Waarom gedichten worden afgewezen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.