1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Waarom gedichten worden afgewezen

datum 08-12-16 22:10
reactie 16
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Ik heb het tevens gemeld bij Admin; geen reactie so far. Beheerdersproblemen? Ik beschouw mijn bijdrage als intellectueel eigendom waarmee met zorg dient te worden omgegaan! Wie onderschrijft deze stelling met mij?
datum 09-12-16 20:14
reactie 17
Joseph
avatar Berichten: 23
Laten we maar afwachten, kwade opzet zal het niet zijn. En het kan nog erger want twee jaar geleden verdwenen op de 1001 verhalen site alle verhalen zonder opgave van de reden. Pas veel later werd gemeld dat een deskundige op een fout knopje had gedrukt. Maar ik vind ook dat het wel wat zorgvuldiger kan. Afgelopen 28 dagen zijn ongeveer 12.000 keer gedichten van mij bekeken, volgens een analyse site worden gemiddeld vijf gedichten per bezoek bekeken en ieder bezoek is 0,07 euro waard aan reclame opbrengsten, dus mijn gratis inbreng levert 2400 x 0,07 = ca 150 euro op, daar mag wel iets tegenover staan. Overigens onderschrijf ik de stelling van de bovenstaande heer.

Het begint langzamerhand wel absurd te worden, enkele van mijn gestuurde gedichten staan al sinds 27 nov. in de wacht.
Kan iemand de beheerders van deze site wakker maken, afkeuren of goedkeuren maar dit lijkt nergens op.
datum 07-02-17 11:11
reactie 18
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Ik ben afgehaakt n.a.v. publicatie van mijn werk. Info: [email protected]. Adieu dichtbroeders en -zusters...
Naar boven

Reageren op: Waarom gedichten worden afgewezen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.