1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Wie geeft mij een verklaring ?

1
datum 15-04-17 15:24
startpost
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
22 september 2009 plaats ik mijn eerste gedicht "Creativiteit".
24 september 2009 mijn tweede "Mijn geest mijn hart".
Slechts 2 dagen verschil en toch een enorm verschil in het aantal lezers.
Creativiteit staat nu op 9021.
De ander staat nu op 1825.
Ik ben reuze benieuwd waar dat nu door komt. Is dit ook bij jullie ook zo.
Zou dat aan de titel liggen?? Ik weet het niet, jullie wel ?.
datum 15-04-17 18:08
reactie 1
Joepie
avatar Berichten: 103
Ik weet het natuurlijk ook niet maar ik kan er wel naar gissen.
Ik denk dat het deels te maken kan hebben met de beoordelingen kort nadat een gedicht geplaatst is. Als een gedicht de eerste dagen/uren positief onthaald wordt dan blijft het hoger in de hitparade staan waardoor het dan ook automatisch meer zal gelezen worden. Het tegengestelde is evenzeer waar : een snelle minder goede beoordeling duwt het gedicht lager op de lijst en dus minder zichtbaar.
Ook bij mij zit er veel spreiding op het aantal keer bekeken.
De meeste van mijn gedichten dateren van december 2014. Sommige staan slechts op een 500 tal keer bekeken, anderen staan dan weer op meer dan 3000 terwijl ik er eigenlijk zelf niet zo veel verschil in zie.
De titel speelt zeker een rol. Hij is het uithangbord van het gedicht. Een leuke "teaser" spreekt mij alvast wel aan.
Ook de populariteit van de categorie waarin je je gedicht plaats zal wel een rol spelen. Zo zijn er 20000 liefdesgedichten tegenover slechts 300 sport gedichten.
Maar wellicht is er ook wel heel wat toeval mee gemoeid...
Naar boven

1

Reageren op: Wie geeft mij een verklaring ?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.