1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Iemand tips??

1
datum 11-02-09 22:45
startpost
Rianne89
Hey allemaal,

Ik heb een klein probleempje.. Ik kan best makkelijk een gedicht schrijven alleen heb ik moeite met vrolijke gedichten. Ik kan makkelijker schrijven over verdrietige dingen. Misschien omdat dit in een moeilijke periode is in mijn leven maar ik ben ook vaak vrolijk en dan lukt het niet.. Heeft iemand een tip ofzo?? Hoor het graag..

Kus..
datum 12-02-09 09:14
reactie 1
Verwijderde gebruiker
ik heb dat ook dat is echt moeilijk,
wat je is moet proberen is net te doen alsof je een aander bent. Iemand die altijd vrolijk is. Dan leef je je in en dan lukt het missschien wel..
of het lukt weet ik niet zeker ik moet het zelf nog proberen maar misschien helpt het..
XX
datum 12-02-09 10:13
reactie 2
Verwijderde gebruiker
ik heb dat ook..en als ik dan aan een vrolijk gedicht begin komen er altijd wel weer negatieve dingen in voor..
ik heb wel geprobeerd om alleen vrolijk te schrijven maar dan vind ik het gedichtje zelf echt verschrikkelijk en niet MIJ...dus ik ben er maar mee gestopt..
je kan je idd proberen in hele vrolijke situaties/personen in te leven en misschien lukt dat

x
datum 12-02-09 20:40
reactie 3
glenovic
probeer anders het geluk van een ander te beschrijven in je gedicht misschien kun je, je daar dan aan optrekken en kun je voortaan ook zelf vrolijke gedichten schrijven over je zelf.
groeten
datum 30-03-09 20:24
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Jouw gedichten zijn best mooi,ik vind triestige gedichten eigenlijk veel gevoeliger en mooier dan zo"n vrolijke .
Als je toch iets vrolijks wil schrijven,denk dan aan leuke momenten die je met je familie of een vrienden ofzo beleefde.
Veel succes!

x
Naar boven

1

Reageren op: Iemand tips??

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.