1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Nieuweling ^^

1
datum 18-02-09 16:40
startpost
Verwijderde gebruiker
Haai mensen!

Nou ik kom dus sinds gister en heb al mooi wat van mijn gedichtjes geplant maar ik dacht ik stel me even voor omdat ik jullie toch allemaal niet ken

Ik ben dus Roos en ben 15.

En eh.. Ja verder doe ik eigenlijk nog niet zo veel met dichten. Schrijf wel veel maar probeer er steeds veel gevoel in te leggen wat niet altijd lukt

Laat even een reactie achter ofzo!

X.o.X.o
datum 19-02-09 16:46
reactie 1
x Leoni
heee, Roos.

ik zal zometeen f wat van je gedigten lezen. xd
ik kan er ook nie egt mn gevoel inleggen hoowr.
op een duur luk t vast wel. =)

xox.
datum 20-02-09 17:59
reactie 2
laantje2
Heeeyy

Soms is et wel lastig ja!
Maak jij gedichten over gewoon maar dingen
of iets dat egt over jezelf gaat
of over andere, in ieder geval dat iets echt voor je betkend??

xx
datum 23-02-09 15:15
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Nee,
Het gaat echt over mezelf!
Of over mensen van wie ik hou waar er dingen bij gebeuren weetje wel..

xx
datum 23-02-09 16:10
reactie 4
Verwijderde gebruiker
@ Roosjee:

je zegt dat je er neit altijd gevoel in kan leggen..maar het feit dat je schrijft over jezelf, mensen waar je van houd en dingen die gebeuren bij je..zegt eigenlijk al dat je schrijft met gevoel..want bij dat alles heb je een gevoel en daaruit komt een gedicht voort soms is gevoel niet zo heel ver te zoeken
datum 23-02-09 20:36
reactie 5
laantje2
Jaah idd!!

Ik schrijf meestal ook over mijn eigen gevoel, of mensen waar ik van hou

Het leven is soms hatelijk, maar dan denk ik
wat gebeurd er als je er een einde aan maakt, word het er beter op?
Niemand zal dat ooit te weten komen,
en dat maakt me best bang
Wat denken jullie/ jij??

xxAlanaa.
datum 23-02-09 21:05
reactie 6
droomster
hoi roosje welkom! ook de anderen welkom,lees wel de gedichten op forum.Maar doordat ik mijn handen,slecht kan gebruiken reageer ik niet altijd.
wanner je geen gevoel hebt bij het schrijven (heb je beslist wel)anders schrijf je niet.maar ik weet uit ervaring dat op zware momenten je vaak het beste schrijft.lukt dat niet probeer eens leuke vrolijke gedichten,mis ik nogal eens bij jonge mensen op jullie leeftijd,of b.v. liefdes of dromen gedichtjes moet toch niet zo moeilijk zijn.Ik ben nu 60 jaar super zwaar gehad van jongs af kan op het moment zeer zware gedichten schrijven ,over slaap tekort en helse pijnen,maar ik heb de hoop dat het beter gaat,en het leven zie ik nog steeds zitten,zie vrolijke gedichten,enne dames al ben ik 60 valentijn gedichten over liefde en verliefdheid weet nog wel hihi!lees ze maar.Dus tipje het leven is soms zeer zwaar,maar kan ook verschrikkelijk mooie momenten hebben al denk je soms van niet.lieve groetjes doomster.ps roosje heb intussen een paar gedichten van je gelezen vooral engeltje erg mooi enhe met gevoel!
datum 24-02-09 18:37
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Daar zit wat in, eigenlijk is elk gedicht met gevoel, anders komt er ook geen mooi gedicht tot stand.

De mooiste gedichten schrijf ik inderdaad als ik me om het maar even zo te zeggen, zwaar kut voel. Maar ik kan niet schrijven over vrolijke dingen.. komt er simpelweg niet uit.

Dankje trouwens doomster! Vind jou gedichten ook erg mooi
Naar boven

1

Reageren op: Nieuweling ^^

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.