Huiskamer: Liefde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
x Leoni Berichten: 11 |
heee allemaal. ik wil zomaar f weten of jullie allemaal verliefd zijn of een vriendje hebben ofzo? en wat jullie drmee doen? :$ |
| reactie 1
|
|
|
Mieke Veldhuizen Berichten: 13 |
Ik ben verliefd, en geniet er met volle teugen van kan ik je vertellen. Moet wel bekennen dat ik voor ruim een jaar niet wist dat ook vrouwen van in de 50 nog vlinders kunnen voelen maar weet dus nu dat het ook dan gebeurt!!! Momenteel doe ik erg weinig met mijn vriendje want hij zit voor zijn werk in het buitenland maar ik tik veel gedichten en schrijf hem elke dag en we bellen als het kan elke dag. Hoop dat mijn antwoord je iets helpt? grtz, Mieke |
| reactie 2
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik ben er vorige week achter gekomen dat ik een vriend van me op school eigelijk al een tijdje leuk vind ik heb dit een heel klein beetje doorlaten schemeren en van de week gaan we chillen en hoe zit het eigelijk met jou? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben er helaas achter gekomen dat mijn vriend vreemdging. Dus voor mij geen liefde nu. |
| reactie 4
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik ben verliefd, maar ik weet echt niet wat ik moet. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Niet geschoten, altijd mis! Toon je gevoelens! |
| reactie 6
|
|
|
complimentjes geven werkt ook heel goed ! |
| reactie 7
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hoihoii,, Ik ben ook verliefd Eerst had mijn vriend et uitgemaakt en kom ik daarna erachter dat hij met een ander meisje ook bezig is geweest.. Das leuk om te weten vooral als je daarna nog op hem bent.. Maar dat is nu verleden tijd En ik ben ook heel verlegen,, dat was ook een van de redenen waarom hij het uit had gemaakt denk ik.. Ik durfde niet met hem te praten , bang dat ik iets verkeerds zei waarop hij zou afknappen ofzo.. Maarja niet praten is natuurlijk ook niet echt slim. Dat heb ik nu wel geleerd. Ik probeer nu met mijn nieuwe vriendje wel te praten, ik durf nog steeds niet naar hem toe te gaan, echt super dom van mezelf.. Maar dan komt hij naar mij toe en als we dan even samen zijn gaat het praten een stuk gemakkelijker dan met de vorige XX |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik had een vriendje maar het ging niet meer echt goed samen.. We waren een soort van uit elkaar gegroeit.. toen ik zei dat we erg verschillend waren zei hij dat we het dan maar gewoon uit moesten maken.. maar ik wou niet dat het uitging en moest heel erg huilen.. daarna had ik ook nog ruzie met twee vriendinnen.. Dat was echt de ergste avond van mijn leven! Nu ben ik weer verlieft op een jongen bij mij op school. We hebben hetzelfde werk en ik zie hem iedere dag op school. Op het werk werken we 1 gangpad verderop en komt tie me heel vaak "pesten" en tegenhouden. Dit is erg leuk maar hij is 18 en ik ben 15 en hij zit in zijn examenjaar ik vind hem erg leuk en denk heel de tijd aan hem maarik weet ook dat ik erg jong voor hem ben enzo.. das wel erg jammer.. XXlinda |
| reactie 9
|
|
|
wat roosje al zei : niet geschoten is altijd mis.. misschien denkt hij daar wel heel anders over , want als ik je verhaaltje lees zoekt die wel je aandacht xxxA |
| reactie 10
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay nou ik ben ook verliefd hoor alleen ik ben altijd heel spontaan en dat vind hij wel leuk dus als je verlegen ben probeer jezelf te zijn want bij je vriendinnen ben je dat ook neem ik aan denk gewoon dat dat een hele goeie vriendin is dan kan je ook veel makkelijker uiten. denk ik dan zelf |
| reactie 11
|
|
|
oooooo Berichten: 12 |
tjee zeg allemaal verliefd? saaie boel hoor ik ben alleen nog maar verliefd op de lente en zelfs dat is nog geheim liefs jorina |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hij heeft een vriendin, helaas pindakaas. XxX liindaa |
| reactie 13
|
|
|
Suzanna Berichten: 3 |
Hi! Ik ben opdit moment niet verliefd, Wel geweest op een super lieve jongen, en die zonder dat ik het door had, ook verliefd op mij was, maar nu is hij naar een andere school, nu is het allemaal over, maar toch hoop ik niet, dat hij een ander krijgt, Dom he? |
| reactie 14
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Ik heb een vriendje waar ik al heel wat jaren mee samen ben. En af en toe nog steeds verliefd. Hij is mn 1e grote liefde vanuit mn jeugd en na een paar jaar zonder elkaar zijn we nu alweer een hele lange tijd bij elkaar. De liefde van mn leven! |
| reactie 15
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik heb ook verkering oar, Echt leuk, Hij is mijn sgatje Xxx |
| Naar boven | |