Korte verhalen check: Een bijzonder licht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik droomde vanacht dat ik aan het lopen was en ik in de duisternis verdween. Ik was verdwaald in het bos en dacht bij mezelf: "niemand zal mij hier ooit vinden, ik ben verloren!", maar opeens zag ik iets, het was een fel licht dat aan de hemel verscheen. In dat licht verscheen jou gezicht, die mij zei: "hou vol mijn lief, droog je tranen en houd moed" Ik droogde mijn tranen en keek je aan, en ik vroeg: komt alles weer goed? Toen zei je mij: Het komt allemaal weer goed, dat weet ik wat ik geloof in jou. Je vertelde mij dat je mij naar een bijzondere plek leidde zou. Een plek die zo mooi is dat niemand behalve wij twee zal geloven dat je daar geweest bent. Het is een plek waar nog nooit iemand is geweest, een plek die niemand kent. Volg me mijn lief dan neem ik je mee. Het was een plekje aan de rand van het bos met uitzicht over zee. Je zei me dat elk ding wat ik daar zag een symbool is voor onze band. Het maanlicht stond voor het licht dat ons energie geeft, de zee voor de zorgen die we wegspoelen en het land voor de houvast van onze band. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
wow super mooi! een verhaalgedicht! haha |
| reactie 2
|
|
|
@ shaela: bedankt voor je lieve reactie, ik ben blij dat je het waardeerd zie ook mijn andere 2 berichten op het forum: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3287/1/ (biografie) www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3285/ (gedicht) Reacties en vragen zijn altijd welkom |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
wauw kippenvel, prachtig...een zo herkenbaar gevoel voor mij wat je hier beschrijft |
| reactie 4
|
|
|
hey, bedankt voor je reacties ze zijn echt heel lief. als je vragen hebt dan hoor ik het wel he gr, TimL |
| Naar boven | |