1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Nieuws: Nieuwe gedichtenwedstrijd!

datum 23-09-13 22:20
reactie 61
DJolien
avatar Berichten: 772
Ik denk dat er in December wel een wedstrijd komt! Dan is het feestmaand
datum 23-09-13 22:29
reactie 62
timmyboy014
avatar Berichten: 445
Maar dat duurt nog zo lang, doe dan nu over de herfst ofzo
datum 25-09-13 10:48
reactie 63
besto
avatar Berichten: 524
Het aanmaken van een nieuwe gedichtenwedstrijd is iets wat altijd even tijd kost, tevens zijn wij niet meer helemaal tevreden met het idee om gedichtenbundels weg te geven. De bundels worden eigenlijk door niemand besteld, waardoor we een beetje het idee hebben dat mensen liever iets anders zouden willen.

Wellicht kunnen we hier discussiëren over welke prijs we eraan hangen, dan kunnen we daarna de wedstrijd openen. Ideeën voor thema's zijn ook nog welkom.
datum 25-09-13 13:49
reactie 64
zimmy
avatar Berichten: 8
Het zou bijvoorbeeld al helpen om te zeggen welke gedichten zijn opgenomen in het boekje?!
datum 25-09-13 14:02
reactie 65
Myself
avatar Berichten: 188
Dat is bekend Zimmy.. degene die geselecteerd zijn. Een stuk of 40 geloof ik.
datum 27-09-13 20:16
reactie 66
zimmy
avatar Berichten: 8
er waren 155 inzendingen, Myself, en 47 gedichten in de bundel?
datum 30-09-13 12:34
reactie 67
besto
avatar Berichten: 524
Klopt.
datum 01-10-13 12:04
reactie 68
DJolien
avatar Berichten: 772
Ja. En binnenkort komt de feestperiode. December. Sinterklaas en Kerst en Oudjaarsdag er weer aan. Zou een thema kunnen worden?
En over de prijzen. Ik zou een bundel best willen winnen. Echter een andere vraag over bundels. Mag een bundel themas bevatten. Een aantal onderwerpen? Een aantal over liefde, verdriet, etc. Want ik heb best veel gedichtjes die ik wel wil bundelen. Maar ik kom niet met een onderwerp aan 40 pagina's. Ik vindt alles door mekaar met categorie z'n rommeltje en veel plaatjes is dat slim. Of is dat niet zo? Want ik kan van dichters alleen de omslag en de samenvatting lezen. En niet hun inhoud. Want dat zie je pas als je ze koopt. En als je een bundel koopt, of zelf hebt verkocht. Krijgen kopers dan thuis een papierenexemplaar? Of enkel alleen op internet. En als ik een bundel uitgeef met. behulp van jullie, krijg ik dan wel geld op mijn rekening als iemand wat koopt? En ik weet niet of dit mogelijk is? Geldprijs?
datum 01-10-13 13:02
reactie 69
besto
avatar Berichten: 524
Je mag een bundel maken zoals je wilt. Echter zijn wij op dit moment niet tevreden over de samenwerking met de partij die dit voor ons verzorgd, dus het zou kunnen dat de optie verdwijnt. De link is ook verplaatst naar helemaal onderaan de pagina, mocht je die zoeken.

Verder krijg je gewoon netjes uitbetaald op jouw rekening, en ja, kopers krijgen een papieren exemplaar thuisgestuurd. Echter kun je ook een e-book maken, mensen krijgen hem dan digitaal.
datum 01-10-13 20:29
reactie 70
DJolien
avatar Berichten: 772
Oke helemaal super, bedankt voor de reactie. Als ik nog eens vragen heb over de bundels dan zal ik ze zeker stellen.
datum 02-10-13 21:59
reactie 71
Carlaalicex
avatar Berichten: 4
Misschien als thema : Verlangen ?? Daar kun je alle kanten mee op.
datum 09-10-13 17:18
reactie 72
Joeriii1
avatar Berichten: 1
Ik wilde eigenlijk net een bundel gaan uitbrengen via deze site. Wanneer weten jullie meer over de verbetering van de samenwerking of het schrappen van de functie? tot wanneer is het nog mogelijk om een bundel te maken?
datum 10-10-13 12:10
reactie 73
besto
avatar Berichten: 524
Het platform zal wel blijven, ook als wij ermee stoppen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Naar boven

Reageren op: Nieuwe gedichtenwedstrijd!

Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...