Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 1081
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zou je denken? Ik weet hoe dat voelt. Ik weet die heerlijk brandende pijn als je kapot gaat van verdriet Ik open mijn verleden echt puur om anderen te helpen uit eigen ervaring Denk je dat ik 'De nacht is nog maar net begonnen' en 'Nergens veilig' uit mijn duim heb gezogen? Ik heb daar echt met tranen in mijn ogen gezeten tijdens het schrijven van die verhalen |
| reactie 1082
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik heb die gedichten nooit gelezen. En best spijtig van je dat je kapot gaat/ging van verdriet. Ik huil ook nog steeds, bijna elke avond. Omdat ik een jaar lang kapot ging van verdriet. En ik bedoelde het niet beledigend. Zo zit ik met dit soort dingen niet in mekaar. Ik ben gewoon eerlijk. Ookal doet de waarheid ongelovelijk veel pijn, Ik wil mensen van een fantasie wereld houden. Want als je constant van fantasie naar waarheid moet is dat brekend. Maar ik off. Ik ga proberen te slapen met demonen in me hoofd die mijn hersenen neersteken. |
| reactie 1083
|
|
|
Steek gewoon terug En nog al logisch dat je die gedichten niet hebt gelezen, het zijn verhalen op de andere 1001-site Het leven is soms zwaar, de waarheid kan hard zijn. Maar ik ben harder dan de waarheid, mij krijg je echt niet klein. |
| reactie 1084
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Are you fucking kidding me?! -.- Ugh.. Niemand krijgt mij klein behalve mezelf. Maar dat geld voor iedereen. |
| reactie 1085
|
|
|
I'm never kidding, just read and vote (fifth star plz) Ik snijdt nu alleen nog maar in gebakken of gebraden vlees Zie mij maar als een dagboek, je kunt alles bij me kwijt, maar ik zwijg als een tuinstoel |
| reactie 1086
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
PF, veel plezier op school Ik ga zometeen 14 km fietsen door de velden naar een dorpje. Daar mag ik lekker gaan tuinieren bij kennissen |
| reactie 1087
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
@Nathan, ik ga lekker baby zitten @PF en sheala, oké, jullie zullen het zwaarder hebben, maar ik heb ook dingen die ik niet op dit topic zet omdat ik net wil dat alle mensen dit kunnen lezen .. Ik ben ook een soort van geest geweest, totdat ik één van die gasten heb geslagen, totdat ze me vroegen om ik mee kwam praten (wss is een ervan op me verliefd, daarom) Maar om erop terug te komen, ik heb ook persoonlijke dingen, die niemand weet. Emma ook niet. Ik wil ze jullie vertellen, maar enkel via Pb. |
| reactie 1088
|
|
|
Mij kun je alles wel vertellen, ik vertel get toch niet verder |
| reactie 1089
|
|
|
Maar nu moet ik me aankleden en gaan baby zitten -_- |
| reactie 1090
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Auw... Waarom gebruikt je een zakmes inplaats van nagellak-remover?? |
| reactie 1091
|
|
|
Ik lag in bed en kon niet slapen ! Ps, PF, ik vertrouw je een geheim toe, en jij zwijgt, lief hoor Babysitten was wel tof. De dochter van de directeur is toch vermoeiend |
| reactie 1092
|
|
|
Oké, sorry dat je tijdens de les niet op internet mag -,- Ben nog maar net thuis -.- |
| reactie 1093
|
|
|
Ow sorry, ja had school Ik pas volgende week, niet aan gedacht sorry hoor !!! |
| reactie 1094
|
|
|
Geeft niets (vindt me niet vreemd) maar ik schrik evenveel van jouw verhaal als van een gevulde koek |
| reactie 1095
|
|
|
Snap het wel. Het is niet op van te verschrikken, zet het gwn niet graag op dit topic .. Dus jij verwachtte dit van mij? |
| Naar boven | |