1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Amy

datum 20-03-14 04:26
reactie 16
Hardboy
avatar Berichten: 930
"Lieverd het ontbijt is klaar" Riep de moeder van Amy. Amy opende haar ogen. "Ja mam, ik kom eraan" Riep Amy naar de deur. Ze trok de dekens van zich af en ging op het rand van haar bed zitten. Ze wreef een paar keer in haar ogen, en liep naar de badkamer. Vermoeit stond ze onder de douche. Ze dacht nog steeds erg aan wat er gisteren allemaal gebeurd was, en ze kon het nog steeds niet echt een plaats geven. Ze draaide de douche uit, deed haar badjas aan en liep naar beneden toe. "Goedemorgen." Zei ze tegen haar moeder. "Goedemorgen lieverd, lekker geslapen?" Vroeg moeders. "Mwahh, kon beter" Antwoorde amy. Ze at snel haar ontbijt op, en liep snel weer naar boven. Want ze wou haar moeder na gisteravond zo veel mogelijk vermijden. *tik tik* er werd op de deur geklopt.. "Ja?" Riep Amy. "Mag ik binnen komen, ik wil even met je praten." Antwoorde de moeder.. "Moet dat echt?" vroeg Amy. Er werd niet op gereageerd. "Oke kom maar binnen." Riep ze richting de deur. Moeder kwam naar binnen lopen en ging naast haar op bed zitten. "Wat is er gisteren nou gebeurd? Ben je in elkaar geslagen ofzo?" Vroeg de moeder.. "Nee mam, het was niets." Antwoorde Amy. "Hoe kwam je dan aan die kleerscheuren?" Vroeg moeder. "Het was zo donker dat ik ergens over heet struikelde, en in iets scherps viel" Antwoorde Amy. "Maar ik heb nu echt geen tijd om verder te praten, ik moet me klaar maken voor school!" Riep ze. Moeder liep de kamer uit en glimlachte richting Amy. Amy begon haar haar te borstelen en te föhnen. Ze deed snel dr makeup op, pakte haar tas in en rende de trap af. Langzaam liep ze richting school, met haar hoofd naar beneden, was ze diep aan het denken. "Wat zou dit allemaal betekenen? Heeft het iets met papa te maken?" Vele vragen gingen door haar hoofd heen.. Ondanks dat ze het wilde, gaf ze toch aan zichzelf toe dat ze hier meer over moest komen te weten.. Want als ik die wezens weer tegenkom, moet ik mezelf kunnen verdedigen. "Hey Amy!" Riep Roxy. Roxy was Amy haar beste vriendin. "Hey rox" Riep Amy. Amy twijfelde of ze het moest vertellen aan Roxy. Ze is tenslotte haar beste vriendin. "Ik wacht er toch nog maar even mee." Dacht Amy. De bel ging, en ze liepen samen de school in.
datum 20-03-14 11:56
reactie 17
Valab
avatar Berichten: 210
Kei leuk verhaaltje als er ooit een heel boek vn komt koop ik het meteen
datum 20-03-14 13:36
reactie 18
Hardboy
avatar Berichten: 930
Haha dat komt er niet
datum 20-03-14 13:44
reactie 19
liezai
avatar Berichten: 1164
Komt er wel nog een vervolg?! Mooi geschreven trouwens!
datum 20-03-14 14:13
reactie 20
Hardboy
avatar Berichten: 930
Ja er komen nog wel meer vervolgen :p

Dankje
datum 15-04-14 13:35
reactie 21
kamilla1
avatar Berichten: 220
Het is vaag omdat je de helft hebt weggelaten. Na veel zinnen
Kunnen er nog een paar zinnen achter om het completer te maken.
Vaag en vanaf 2e alinea geen goede nl zinnen gebruikt. Haaar moeder ipv. De moeder
datum 16-04-14 12:53
reactie 22
Hardboy
avatar Berichten: 930
@Kamilla1 het is maar een hobby he, tis niet mn baan ofzo.. Dus ik hoef niet professioneel te zijn

dit gaat niet gedrukt worden of whatever.
datum 16-04-14 15:56
reactie 23
kamilla1
avatar Berichten: 220
ook al dan kun je jezelf toch wel verbeteren.
datum 16-04-14 16:21
reactie 24
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Lucas, niet naar die Kamilla luisteren hoor, zij heeft zelf ook zoveel letterfouten

Verhaal is trouwens erg mooi
datum 16-04-14 18:21
reactie 25
Hardboy
avatar Berichten: 930
Dankje nathan
datum 16-04-14 19:15
reactie 26
kamilla1
avatar Berichten: 220
Ja nathan, betrek mij er maar weer bij.

Ps. Peter r de vries maakt reklame....
datum 17-04-14 09:44
reactie 27
Hardboy
avatar Berichten: 930
@Kamilla1 Het is reClame.
datum 17-04-14 10:28
reactie 28
kamilla1
avatar Berichten: 220
Het is: reclame.
Niet: reClame.
datum 17-04-14 14:35
reactie 29
Hardboy
avatar Berichten: 930
Dat was even een verduidelijking waar je de fout maakte :')
datum 17-04-14 21:12
reactie 30
roselien
avatar Berichten: 216
Kamila ff voor de duidelijkheid dit is en site
waar NIET gestookt word snap je dat meid?
Nou hou dan voortaan je kwetsend dingen voor je
Dankjewel Hopelijk slaap je lekker!
Naar boven

Reageren op: Amy

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.