1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: gedichten prive maken?

datum 03-02-15 11:42
reactie 16
Je-ns
avatar Berichten: 81
Je kunt gedichten opslaan als concept! Maar waarom zou je een gedicht dat niemand mag lezen op deze site zetten? Schrijf het in een schrift!
datum 03-02-15 11:49
reactie 17
DutchMarley
avatar Berichten: 664
tja heb je een punt,..

al werk ik allang niet meer met schriften en kladblokken thuis..

ligt net weer een beetje aan de generatie denk ik dan ( OMG!!! Zeg ik hoor, met nog maar 25 jaartjes oud )

Maargoed, ik heb mn gedichten over het algemeen allemaal hier in mijn profiel staan,.. dus ik moet zelf inderdaad ook nog ze overschrijven of kopieren om er zeker van te zijn dat ik ze nooit kwijt raak ..
datum 03-02-15 17:37
reactie 18
PatrickS
avatar Berichten: 57
Opslaan als concept
datum 04-02-15 22:05
reactie 19
Hardboy
avatar Berichten: 930
Soms schrijf je berichten waarvan je er dan zeker van bent dat iedereen het lezen mag, bijvoorbeeld over dat je iemand haat, iemand je leven uit wil hebben, of misschien zelfs wel dat je zelfmoord plegen wou. Dit is de reden waarom ik het geheim zou willen kunnen zetten. Zo word je ook niet steeds aan die akelige tijd herinnerd. Maar om daarom nou je gedicht te verwijderen vind ik ook zonde.
datum 05-02-15 15:01
reactie 20
DutchMarley
avatar Berichten: 664
zo heb ik zelf ook een gedicht waar mijn achternaam in staat..

twijfel ik erg over om te delen
datum 02-06-15 19:51
reactie 21
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
Ik noteer al mijn gedichten in schriftjes en ik ben ook van plan om enkele te "privatiseren" ik ben heel wat aan het aanpassen Ik zit wel vast omdat Besto niet reageert op mijn berichten wat dus zeer spijtig is... Je slaat het op als concept of in plaats van heel je tekst te typen scnrijf dan gewoon "Privé"
Naar boven

Reageren op: gedichten prive maken?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.