Huiskamer: Praatje Slaan [5]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4.562 |
Hallo iedereen, Praatje Slaan 4 was wat vol, dus zo, vervolg op www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4806/ Veel plezier ;D |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, weer een nieuwe deel. Gaat best snel eigenlijk, en deel 1 is van juli 2013? |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, zoiets denk ik, jubileum |
| reactie 3
|
|
|
Ja, want toen deel 1 geopend werd toen woonde ik nog nét niet in Belgie Feestje |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Echt leuke foto Esmée |
| reactie 5
|
|
|
Dankje Patros :S - Nathan, echt O.o - Ik ga slapen d: |
| reactie 6
|
|
|
Ja, echt En heerlijke zomerdagen volgden erna. Geweldig toffe zomer was het |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jup.. heb geen zin in wiskunde! Superboring -,- So as history, and French.. Haha.. Iemand anders die ik ken, kent Bent van Looy ook Een paar liedjesvoorbeelden van hem/ of groep www.youtube.com/watch?v=rytiv2ZfYvA www.youtube.com/watch?v=eiz01NyMRSg |
| reactie 8
|
|
|
Ik voel me héél abnormaal raar .. Ik voel me mezelf niet, er is iets anders, ik besef pas na een kwartier tegen wie ik eigenlijk aan het chatten ben. Misschien omdat ik ben afgesloten door muziek .. Maar het liedje Iris gecoverd bij Sleeping With Sirens speelt een vreemd spel met mijn gevoel :-/ -- Ik ga deze waarschijnlijk kopen: www.large.nl/alchemy-gothic-the-dragon-lure-oorsteker-per-stuk/art_235411/ (: |
| reactie 9
|
|
|
Is dat positief of negatief, van dat besef met wie je aan het chatten bent? |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee, Ik heb er ook erg last van.. Ik heb nu ook echt geen besef van tijd meer.. En die oorbel is leuk. Een vriendin van mij heeft m ook. Ik heb m ook alleen dan met een roos en een bloed druppeltje c: |
| reactie 11
|
|
|
Deze dag kan niet nóg raarder .. Het was zo raar dat ik het nuet kan uitleggen xD |
| reactie 12
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik vind ze er wel gaaf uitzien, niet echt mijjn ding :p Maar volgens mij ben ik ook een van de weinige hier die zich niet tot emo, gothic, of een andere subcultuur kan rekenen. Kunstgeschiedenis zorgt ervoor dat ik morgen van 8:15 tot 5:15 les heb, ipv. 10:30 tot 3 : 00. Doet me wel pijn. Niet dat ik zo'n gedemotiveerde rotleerling ben of zoiets, maar meestal is na 20 minuten uitleg alles wel verteld, en dan zit ik me daar een beetje te vervelen. Op zo'n dag zou ik toch liever naar huis gaan en een of andere diepzinnige arthouse film kijken. |
| reactie 13
|
|
|
Bart, ik kan me niet echt 'emo' noemen, ik ben enkel van innerlijk een emo, en een beetje uiterlijk En succes,.ik heb herhalingstoets Natuurwetenschappen :/ |
| reactie 14
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dichters/poëten/schrijvers zijn ook een subcultuur- - Esmée, vreemder dan mij kan toch niet |
| reactie 15
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Deze dichtersmanifestatie (het forum) geeft dat wel aan ja |
| Naar boven | |