1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 21-08-14 18:35
reactie 346
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hmmz oke.. kinda cant remember.. geheugen = zeef

nu best nieuwsgierig eigenlijk.. maja roddelen mag niet
datum 21-08-14 20:17
reactie 347
liezai
avatar Berichten: 1164
Is het nationale controle week Rémon? Ik moest vanmiddag weer langskomen bij mijn therapeut, had een of andere 'vriend' gemeld dat het bergafwaarts ging... Waarom klikken mensen?! Hij weet dat het alleen maar problemen oplevert...

[b] Sommige mensen zijn echt niet te vertrouwen [b]
datum 21-08-14 20:17
reactie 348
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik was Kamille net vergeten om eerlijk te zijn >~<
-
Gee, serieus. "Ik had je verwijderd als admin omdat je een pagina gedeeld had." Trut. Ik bedoel, ik was je enige actieve admin, zelfs Nat zegt het, idioot. Je pagina gaat sterven nu, niet egoïstisch ofzo, gewoon de waarheid. --"
-
Wanneer je vriendin's moeder tgen haar vriendin zegt dat ze zeker is dat Tat drugs gaat nemen. Poor her, ze hoorde het en is er niet goed van :/
datum 21-08-14 20:26
reactie 349
liezai
avatar Berichten: 1164
Als ik heel eerlijk ben, was ik dr ook al weer vergeten... Ik vond haar eigenlijk het onthouden niet waard... (hard...)

Esmée, erg sneu van haar...
datum 21-08-14 20:51
reactie 350
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Oh please, zij deelde zelf ook pagina's --'
-
Waarom die vriend klikte? Because he is worried about you and he takes care of you
datum 21-08-14 20:56
reactie 351
liezai
avatar Berichten: 1164
Daar had ik nog niet aangedacht Patros... Maar ik ben bang dat die 'vriend' zich niet echt zorgen maakte of zo, het meer deed om mij in de nesten te werken want het was lichtelijk overdreven....
Durf niet eens meer naar beneden, geen zin om die mensen onder ogen te komen... Schaamte is te groot...

Kan ook gwn niet slapen van de stress, ***zooi
datum 21-08-14 21:09
reactie 352
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Zij deelde meer pagina's als mij. Kijk als ze me nog een kans geeft, leuk, zoniet heb ik nog 5 andere waar ik admin ben soo.
-
Ik moet minder Red Bull drinken echt waar >-< It's killing me
-
Ahh balen van die 'vriend' van je Lisanne, hij verdiend het niet dat je je er slecht dor voelt
datum 21-08-14 21:13
reactie 353
DutchMarley
avatar Berichten: 664
tja echte vrienden stappen eerst op de man af.. maja wie weet wat dr meespeelde? schaamte of angst ook maybe?

but yeah.. sometimes people just suck.. learning point about that person then..

sorry.. ze was gewoon goeie uitlaatklep.. zijn domme mensen best goed voor soms
datum 21-08-14 21:16
reactie 354
liezai
avatar Berichten: 1164
Misschien was het wel gwn wat patros zei... Maar kan dat bijna niet geloven. Moet echt gaan slapen maar krijg echt geen oog dicht. Why?! School is nog niet eens begonnen of ik zit al tot aan mn kin in de nesten...

Als je je hoofd nog boven water kunt houden... (maak m zelf maar af)

Angst, just that.
datum 21-08-14 21:22
reactie 355
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Don't let hang your head when you are to your neck in the shit
-
Ik kon het eerst ook niet geloven maar bij mij was het ook zo
datum 21-08-14 21:23
reactie 356
DutchMarley
avatar Berichten: 664
idd listen to patros.. kop niet in het zand steken wanneer het kut gaat..

if you do.. well.. you'll become me..


*HebVeelGedichtVandaag* *LittleBitProud* haha
datum 21-08-14 21:26
reactie 357
liezai
avatar Berichten: 1164
Heel veel gedichten Rémon!

Ik ga wat slaappilletjes nemen en hopen dat ik wegzak...

Slaaplekker! En tot morgen!
datum 21-08-14 21:29
reactie 358
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hope you can sleep..

dont get used to the sleepingpills.. can really mess up your rest at night

just a tip ^^
datum 21-08-14 21:45
reactie 359
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Sterkte Lisanne, sterkte Rémon. Als jullie maar weten dat wij er voor jullie zijn he
Ik weet verder eig. niet wat ik op jullie problemen moet zeggen. Alleen dat ik zo vrij ben geweest een gedicht te maken/plaatsen, 'Kom bij Mij', religieus gedichtje maar ik hoop wel dat jullie (en anderen) er evt. steun, .. uit kunnen vinden, ..
datum 21-08-14 21:53
reactie 360
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja maakt niet uit nathan.. valt ook weinig op te zeggen.. in mijn geval in elk geval.. hulpverlening heeft zn handen dr ook al vanaf getrokken.. they cant help me was the conclusion.. nothing else they could give me, then the advise to keep busy.. small things thou, cause big goals i will never achieve..

just holding on.. doing whatever ^^

maar seriously.. dak vind ik wel echt awesome! thnx for that dude.. more then most (can/want to) do.. kga snel lezen

en verder.. sorry voor poem-overload.. they kept coming.. en vooral sorry voor t gezeik van mijn kant.. i know is niet erg enzo.. magoed, soms word ik dr ook wel moe van.. dan jullie vast ook haha
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.