1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 10-09-14 18:23
reactie 481
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dat kan ik me voorstellen Lisanne, is het zó zwaar?
datum 10-09-14 18:29
reactie 482
liezai
avatar Berichten: 1164
Ja, vooral zwaar die tassen ja Het ligt bij mij denk ik net wat anders dan bij anderen, ben namelijk nogal snel moe door medicijnen en die soort shit..... Maar het komt wel goed, nog 2 jaartjes!
datum 10-09-14 19:45
reactie 483
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Over 2 jaar ben je van school af zeker? Sterkte met je medicijnen
datum 11-09-14 10:05
reactie 484
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Bedankt Nathan.
School is al gewoon kloten en al helemaal als je ziek bent.
datum 11-09-14 13:59
reactie 485
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Geen school voor mij vandaag, ik stierf van de keel-, buik-, en hoofdpijn. The Boy In The Striped Pajamas kijken dan maar xD Seffens leren, bah.
-
Okay, hoe moeilijk m'n vader ook doet, het is een goede week. Green Day en BMTH hoodie besteld, PTV/SWS tickets strakjes bestelling, en abbonement op Kerrang! nemen, om voor Kerst of Sinterklaas gewoon een jaarabbonement te vragen xD
datum 11-09-14 14:55
reactie 486
liezai
avatar Berichten: 1164
Bedankt Nathan (denk dat het met die medicijnen wel goed komt)! Jep, zit nu in 4 havo dus volgend jaar examen!

Goedemiddag!
datum 11-09-14 17:06
reactie 487
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Sterkte Esmée

Oké spannend Lisanne

Zo, de triangel is binnen. Dat betekent dat ik de laatste 2 gedichten kan filmen. Als ik morgen veel zin heb doe ik dat morgen, zowiezo film ik er minstens 1, de tweede doe ik anders gewoon zondag. Op mijn site heb ik vast een pagina aangemaakt over mijn 'YouTube-series', ben van plan meerdere series te maken. 2e helft van oktober zet ik die pagina online. Op die pagina zit dan allerlei info op over de serie(s).

1 voordeel van uitslapen vind ik dat je lekker kan uitslapen. Maar voor de rest vind ik dat ook maar tijdsverspilling
datum 12-09-14 10:50
reactie 488
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ben benieuwd naar de series Nathan!!!

Ik hou wel van uitslapen. Lekker ontspannen nog even muziek luisteren in bed. :3
Vandaag maar even ziek thuis. Gister naar school gaan was geen suc6
datum 12-09-14 15:15
reactie 489
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oei, was het zo erg? Had je koorts?
Ja, muziek luisteren in bed doe ik ook graag. En lekker stripboekje bij pakken, lekker genieten
datum 12-09-14 16:08
reactie 490
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja het was verschikkelijk! Met koorts tot kwart voor 4 op school zitten met klote kinderen. Grrr.
Heerlijk om voor de wekker wakker te worden en dan verder lezen in een boek.

Ja mensen.... ik moet toegeven. Ik ben verslaafd aan lezen. Ik ben echt een boek junkie XD
datum 12-09-14 18:15
reactie 491
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
En je mocht niet thuis blijven of vroeger naar huis gaan?

Ach, verslaafd aan lezen is helemaal niet erg denk ik. Boeken lezen is toch juist goed voor je?
Maarja, dat is fruit ook. Maar daar mag je óók niet te veel van eten.. Tja..
datum 12-09-14 18:58
reactie 492
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ik kan, without exaggerate, echt geen dag zonder muziek.
-
Geschiedenisleraar komt af en toe bij me om me wat brutal -of punk bands te laten luisteren
datum 12-09-14 19:46
reactie 493
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Muziek is ook mijn leven, al ben ik zelf niet voor de metal-kant

En over muziek gesproken: voor wie de interesse heeft, ik heb toch maar besloten om vanaf vandaag mijn video's online te zetten. Vandaag dus aflevering 1.
www.youtube.com/channel/UC19UYNhGi1XmmxJooaQcmSQ

Verwacht je in deze eerste video geen roch 'n roll enzo. Het bestaat uit rustig getokkel en triangel-spel en 5 regels tekst. Gelukkig is het een video van zo'n 1.20 minuten Op mijn kanaal heb ik ook een afspeellijst toegevoegd waar deze video in staat. Op die afspeellijst kun je wat meer info opzoeken over de serie, wat je zoal kunt verwachten.
datum 12-09-14 19:53
reactie 494
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ik ben ook niet alleen maar van de metal hoor. Tenzij je Christina Aguilera en Queen als metal ziet

Moe ge toch es proberen manneke, er zitten nummers bij waar mijn ouders fan van zijn
And believe me, dat was een hele klus...
datum 12-09-14 20:11
reactie 495
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha Nee ik mocht niet thuis blijven. Ik zei tegen me moeder ''Ow laat ik maar maar snel naar school gaan. Ik ben dan wel ziek maar wil niet te laat komen en ook nog eens nakomen!'' (dacht, dat is wel genoeg hint toch?) Zegt dat mens ''Oke, ik doe de deur wel achter je dicht!'' -.- Daar had ik dus niets aan en zat ik dus beroert te zijn op school...

Bij ons thuis is het echt niet stil. De radio staat altijd aan! En hard ook! Lekker met alle nummers mee schreeuwen en als een idioot dansen. Heerlijk!

Partos... Luister je naar Christina Aguilera? Of kijk je er alleen naar??
Ik luister naar alles dus mij hoor je niet klagen XD


Leuk filmpje Nathan!! Mooi beddengoed btw
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.