1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 10-10-14 16:53
reactie 781
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
In België op snelwegen mag je ook 120.

Tractors vind ik wel stoere machines (hou wel van dat soort dingen), alleen vind ik het niet leuk als ik er achter rijd. Want dan gaat het zo langzaam en moet je inschatten of je kan inhalen ja of nee..
datum 10-10-14 18:31
reactie 782
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Late reactie enzo XD

Sheala, Folie A Deux was ik aan het lezen, het is de beste die ik tot nu toe heb gelezen, al is 1000 Paper Cuts ook wel mooi, enkel zo zieleig xD

Lisanne, fanfics zijn fictieve verhalen over bv. je favoriete bandleden, zeker als je ze ships xD (Bv. Gerard Way en Frank Iero zouden een koppel moeten zijn, dus we shippen hen, als Frerard, en dan schrijven ze een verhaal over Frerard xD)
--
'ns Zien om eindelijk me haar te verven *blik op moeder* dit weekend nog.
datum 10-10-14 18:53
reactie 783
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Dag mensjes.. Ben er weer 355 reacties, niet zo veel toch?
datum 10-10-14 18:58
reactie 784
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
De 2 meisjes uit het Limburgse laten ook eens van zich horen Welkom terug

355, vaker online komen denk ik zo
datum 10-10-14 19:31
reactie 785
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Pas op Esmee! Fanfic can take over ur life!! XD

Ugh ik haat eten bestellen!! Zit al van vanmiddag te shaken van de honger en het duurt zooo lang voor het eten!
datum 10-10-14 20:00
reactie 786
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Persoonlijk vind ik eten bestellen best wel leuk, vooral als ik bedenk dat ik het daarna lekker op mag eten.

*Vandaag (11-10) naar Nederland toe. Samenzijn met familie. We gaan bij graf oma kijken en daarna gezamelijk eten. Vandaag is precies 1 jaar geleden dat oma overleden is
datum 11-10-14 08:13
reactie 787
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Sterkte Nathan.
datum 11-10-14 14:34
reactie 788
liezai
avatar Berichten: 1164
Sterkte ermee inderdaad Nathan! Maak er een mooie dag van (het weer zit mee hier in Nederland...)

Bedankt voor de uitleg Esmée xd
datum 12-10-14 01:41
reactie 789
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik weet het Sheala xD
-Zolang je The Milk Fic niet leest gaat je leven nog ongeveer normaal-

Jaah Nathan ik leef nog hoor

Lisanne, anytime xD
datum 12-10-14 09:33
reactie 790
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dank jullie wel

Mooi Esmée
datum 12-10-14 09:47
reactie 791
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Vandaag lekker dagje dierentuin met een nog dronke broer, zijn slaperige vriendin, me moeder, ik die veel te vrolijk is dat ik bang ben van mezelf en me hond die de hele dag gaat stressen. Ik heb er zin in!! XD
datum 12-10-14 10:04
reactie 792
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Klopt het dat jij ook best vaak vrolijk bent? Veel plezier ginder. Vanmiddag even naar het Ieperse toe, de natuur in. De dag ziet er mooi uit, hele dag droog dus wat mij betreft: de hele middag lekker uitwaaien en wandelen door het glooiende land
datum 13-10-14 20:26
reactie 793
liezai
avatar Berichten: 1164
Moest voor school een of andere vragenlijst invullen, echt té diepgaand gewoon. Krijg ik bij de uitslag 3x rood (gezondheid, lijnen, pesten), wedden dat dat mens nu met me wilt praten... Stom gedoe.

Voor de rest was het wel leuk hoor
datum 13-10-14 21:25
reactie 794
DutchMarley
avatar Berichten: 664
I'm just raising my head here again..

hallo dus mensen

sorry dat ik zo weinig aanwezig ben.. steeds weinig positiefs te melden dus vaak zeg ik dan maar niks.. wel zo fatsoenlijk dacht ik

anyways.. mijn nieuwtjes:

ben 90 euro lichter.. moest met mn hond naar de dierenarts.. blijkt vlooienallergie te hebben (heeft heel lang vlooien gehad want hij greep steeds egels buiten.. en die zitten nou eenmaal covered in vlooien ) dus mja.. lang verhaal kort te maken.. gaat nu beter.. wonden genezen al.. groeit zelfs weer wat haar op, dus gaat de goeie kant op.. (90 euro lichter doet beetje pijn, maar achja.. blijft toch mn kleine babytje he)


ik heb volgende maand een fotoshoot voor het bedrijf waar ik mn dreads weg heb.. 5 november krijg ik dreads van hun dr in (GRATIS!! ) en dan 6 november de fotoshoot samen met nog een andere jongen (die eigen natuurlijke dreads heeft) Echt lachen joh!!


en dunno ofk het al verteld had.. maar volgende maand ga ik een jaar met mn vriend en komend Maart trekt die bij me in SAMENWONEN!!!


owjah!! en komende 1 december ben ik 2 jaar van de drank af hopelijk dan tattoo laten zetten waarss een engel met gebroken vleugel, met de latijnse tekst: 'Calcat iacentum vulgus' er bij

Btw nieuw gedicht ingezonden en bij gedichtencheck gepost genaamd: leaving you behind

WHEEEEEE
datum 13-10-14 22:55
reactie 795
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Eyy dude, idd long time ago dat ik je om heb gespot
-
Dat zo'n text in één comment past... o.O
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.