1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 14-10-14 15:10
reactie 811
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja super leuk zoveel keuze.. Je weet NOOIT wat je aan moet voor een feest ofzo. Te veel keuze!!! Al ben ik zelf niet zo super erg daarin En (lekker ego) alles staat mij

Zo Remon, jij bent lekker bezig met schrijven!
datum 14-10-14 15:22
reactie 812
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja op zich.. al ben ik nu gestopt met schrijven voor vandaag..

net mn langste gedicht ooit geschreven.. 44 zinnen..

insane but not yet crazy..
datum 14-10-14 17:38
reactie 813
liezai
avatar Berichten: 1164
Fijn om weer wat van je te horen Rémon! Ga zo ff bij gedichtencheck kijken!

Jeejj, nog maar drie keer naar het ziekenhuis deze week

Iemand die mij kan vertellen waarom ik nog steeds in Nederland woon? Ik ben weer doorweekt tot op mijn bh (en nee, die matcht niet bij mijn onderbroek :') )
datum 14-10-14 17:52
reactie 814
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Waarom zo vaak naar het ziekenhuis??

Haha mijn bh was vandaag ook doorweekt. Maar niet door het weer... ik wou een slok water nemen, en gooi alles recht in me bh... krijg je ervan als je lage shirts draagt. XD
datum 14-10-14 18:19
reactie 815
liezai
avatar Berichten: 1164
Moet je hijsen, ik doe nog weleens aan dat kinderachtige propjes gooien xd, dan kom je ook thuis met een volgeladen bh/hemd

Onderzoeken, (nog) niet heel ernstig ofzo... Maar was gewoon heel blij dat ik deze week nog maar 3x hoef en het volgende week vakantie is
datum 14-10-14 18:24
reactie 816
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha ik hijs nooit op. Ik heb m'n shirts altijd laag iemand gooide een keer een muntje in m'n bh. I sound like a hooker XD

Jaaa volgende week vakantie!! En veel sterkte met je onderzoek dan!
datum 14-10-14 18:47
reactie 817
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Goed bezig Remon

Heb je het niet koud in je t-shirt Sheala?

Watvoor onderzoeken waren dat precies Lisanne? Sterkte ermee
datum 14-10-14 19:18
reactie 818
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha nee hoor Nathan. Mijn nek en hals zijn altjjd warm

Ah heerlijk dit! Me moeder en broer lekker werken en ik met me hondje op de bank een film kijken :3 life is good right now!
datum 14-10-14 19:28
reactie 819
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik heb al een paar jaar dat ik me niet echt goed voel, (is dat hier meegekomen?). Ik ben eigenlijk altijd wel duizelig, hoofdpijn en licht misselijk en de afgelopen tijd krijg ik dus ook nog heel veel last van mijn rug (die tintelingen heb ik nu veel vaker) en ook last van mijn vingers en tenen, dus er zit naar mijn idee iets niet helemaal lekker zeg maar.

Kon ik maar film kijken... Morgen 2 TSE's... die ik allebei ga verknallen ben ik bang xd
datum 14-10-14 19:52
reactie 820
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Gelukkig dan Sheala

Oke, ja geloof dat je dat eens zei op forum
Als je goed geleerd hebt voor je TSE's (wat zijn dat?) is er niks aan de hand toch? Succes in elk geval morgen
datum 14-10-14 20:13
reactie 821
liezai
avatar Berichten: 1164
Toetsen die gezellig meetellen voor mijn examen Nathan. En bedankt! Komt wel goed denk ik!
datum 14-10-14 20:19
reactie 822
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, daar heb ik nooit van gehoord, denk ik Voila, positief denken, zo wil ik het zien
datum 14-10-14 20:19
reactie 823
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik ben (meestal) de positiviteit zelf

Weet je wat irritant is? Als ze in je ene godsdienst boek spreken over de tora en in je andere godsdienst boek over de thora... En volgens mijn spellingcontrole moet het met hoofdletters maar volgens mijn boeken niet, hoe verwarrend -_-
datum 14-10-14 22:26
reactie 824
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mooi zo

Ik denk dat Tora en Thora allebei goed zijn hoor Want het komt uit het Hebreeuws en Tora/Thora is dan getranslitereerd

Kan me nog herinneren dat er discussie was op dit forum, over de naam Poetin/Putin, zelfde verhaal. De 1 zei altijd Putin en de ander zei dat dat fout is, dat het Poetin is. Maar allebei is gewoon goed
Poetin moet zowiezo met hoofdletters maar van Thora weet ik niet of het persé met een hoofdletter moet.
datum 14-10-14 23:20
reactie 825
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ik kom hier en het gaat over bh's. Wohw xD
--
Rood haar ftw ^-^
Iedereen wilt blond haar nu wat dat Esmée 't rood maken xD
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.