1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 26-07-14 20:19
reactie 121
Kirbybom
avatar Berichten: 100
Hey hoi

Sorry voor het onderbreken, maar wil mezelf er effe in mengen dus vertel in het kort waar jullie het over hebben, want ik heb geen idee en ook geen zin om het helemaal te lezen (En dat geen idee is van geen idee waar ik moet lezen).
datum 26-07-14 20:30
reactie 122
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Patros, heb je het leuk gehad?

Amy, wij praten over alles en nog wat. Dus als je iets te vertellen hebt, mag je het gewoon vertellen
datum 26-07-14 20:30
reactie 123
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Je kunt het beste vanaf praatje slaan 1 en verder lezen xD
We hebben het over van alles en niets. Je kunt hier zeggen wat je wilt zeggen
-
Nath, ik hrb hrt opsich wel leuk gehad, maar ik heb telkens het gevoel dat ik binnenkort naar een begrafenis moet...
datum 26-07-14 20:35
reactie 124
Kirbybom
avatar Berichten: 100
Oohw okii thx voor de antwoord
datum 26-07-14 21:04
reactie 125
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Patros, paniek aanvallen? Als ik een paniek aanval heb dan slaan me gedachtens op hol en heb ik constand het gevoel of iemand dood gaat... Maar ben je nou al thuis? of nog onderweg naar huis?

Btw ik heb een fucking donut mug gespot online. Need it! XD
datum 26-07-14 21:16
reactie 126
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Me donut know... Kinda, kinda not
-
Ben net een uurtje thuis. Heb nu al zin om mijn buren van bed af te jammen xD
datum 27-07-14 08:03
reactie 127
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Nou dan krijg je om die uur 's nachts zin om gitaar te spelen en voel je je toch kut dus doe je maar een nachtje zonder slapen. "Oh het is half drie, en alweer vier, half zes, wohw ik ga opstaan." Dan geen slaap. Heb ik nog geluk dat er mensen zo gek zijn om dan ook niet te gaan slapen en op te blijven. xD
--
Nathan, paar paginas terug, jaah, ik hoop dat mijn nieuwe gsm niet zo snel te pletter valt want ik ga niet sparen om een gitaar over te kopen én nog een mobiel die door douanekosten dertig euro duurder wordt.
--
Het is echt heel erg stom al je iedere nacht tot minstens half vier op bent, mobiel wordt saai, gitaar gaat moeilijk, en slapen, vergeet het, gedachtes slapen nooit .-.
--
Ik ga, btw, niet dat iemand het moet interesseren, misschien nog minder hier zijn want ik heb hier niets te zoeken als ik niet dicht. Sorry, ik heb gwn geen tijd/zin/ .. Meer.
datum 27-07-14 11:09
reactie 128
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
@Esmée, hé, je kan een bandje opstarten ;D je speelt perfect voor iemand die nog nooit gitaarlessen heeft gehad :d (das een compliment he )
_

Hmm.. Ik heb de wereld van LoomBandjes ontdekt!! Kheb een paar spulletjes van m'n neefjes meegekregen, dus nu oefenen m'n zus en ik wat ;D Wel best leuk m'n mama haar reactie: Tsja, het is beter dan op de computer te zitten.. :d
datum 27-07-14 13:25
reactie 129
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Emma, ik denk dat de overleden hond van de buren nog beter gitaar speelt als dat ik doe ~ En niets is perfect, just saying xD
Een band, no, zowieso niet, never ooit xD Maar toch bedankt voor het compliment ;3 [s]Niet dat tablature moeilijk te lezen is[/u]
Plus we moeten wel nog eens afspreken, mijn tickets voor de bios vervallen anders xD
--
Nu pas, ik hoor al die termen iederen dag -.-
Ze wilt mijn armbanden vervangen door looms, me zus, gaat niet geburen xD
datum 27-07-14 14:47
reactie 130
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Dan vergis je je ;D en wat is tablature? x'D
_

Hmm.. Idd, je zus kan dat wel vergeten ;d
_

Hmm.. Door de warmte, heb ik nu een fysieke én mentale inzinking..
Ik.. Wil.. Zwemmen :'$
datum 27-07-14 15:34
reactie 131
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Tablature is de notering van hoe ik lees wat ik moet spelen. Vage uitleg for life, yayh.
Maar nu komt er niet van gitaar spelen, ik heb mijn vingers open gespeeld :$
--
En ja, zie je het al voor je, Esmée die met van die gekleurde elastieken rondloopt? xD
--
Zwemmen, kom hierheen, ik heb zwembad xD
datum 27-07-14 16:10
reactie 132
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Nd thnx u call me craze -,-
-
Ouders: "Wees jezelf, wees hoe je wilt zijn"
Moeder: "Doe dat haar voor je ogen of ik laat je millimeterem" --"
datum 27-07-14 17:33
reactie 133
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Welcome ~
--
Buiten het milimeteren, zelfde hier :'$
--
Het voelt voor me alsof het al negen uur 's avonds is, het is nog geeneens zes geweest. Nadelen van nachten doortrekken, I guess.
datum 27-07-14 20:40
reactie 134
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ik heb er geen last van gehad, een bewijs dat mannen beter zijn
Neem wat Red Bull of probeer wat te slapen
-
Morgen probably new phone kopen
datum 27-07-14 23:54
reactie 135
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
ik heb zo de slappe lach XD en ik verveel me kapot..
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.