1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 18-01-15 19:12
reactie 556
liezai
avatar Berichten: 1164
Gefeliciteerd!!!!!! Sorry dat ik zo laat ben...
datum 18-01-15 19:44
reactie 557
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha dankje! Geeft niet hoor. Veel mensen waren laat.

Pannekoeken. Ook lekker ja ik heb een leuke dag gehad hoor. Alle dingen gekregen die ik wou dus kon niet beter!
Is dat niet van Albert Judokus Kwak? Die ene eend? Daar keek ik vroeger altijd naar! Haha

-

En Nathan. Hoe was je eerste nacht in je nieuwe huisje?
datum 21-01-15 17:01
reactie 558
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Ja Nathan hoe was het?

En ja van Albert Judokus Kwak.

Vandaag 2e dag van oefen cito voorbij! Yes! Nog 1 dag te gaan! Ging best goed! Als ik 2 of minder fouten maak dan krijg ik het hoogste eindscore! Ben benieuwd wat ik ga halen met de echte cito!

En liezai komt wel goed! Altijd iets invullen! Dat is mijn tip.

Gistermiddag naar een soort voorproefje van gymnasium geweest! Had Latijn was erg leuk!
datum 21-01-15 18:11
reactie 559
liezai
avatar Berichten: 1164
Woow, er leeft nog iemand
Goed dat je er zin in hebt! (zo lijkt het ten minste). Altijd, maar dan ook altijd wat invullen, wie weet gok je goed of leest hij er overheen


Hoe gaat het met jullie?
datum 23-01-15 09:15
reactie 560
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Jemig wat is het stil hier...
Volgensmij heeft Nathan geen internet in z'n nieiwe huisje

Met mij gaat t de laatste dagen niet best. Maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Met jullie allea goed?
datum 23-01-15 14:39
reactie 561
liezai
avatar Berichten: 1164
Wat gaat er niet zoals je wilt Sheala? Als er wat is waar je over wilt praten, hoor ik het he?

Denk ook dat Nathan inderdaad geen internet heeft Ik wist niet dat je op de prairie ging wonen?
datum 24-01-15 11:37
reactie 562
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik zit gewoon niet zo lekker in me vel. Maar komt wel weer goed!

Ik zie Nathan al in zo'n hutje op de prairie! Hahaha hoop wel dat die snel weer internet heeft. Het word steeds stiller hier..
datum 24-01-15 12:49
reactie 563
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Is hier inderdaad stil hier, was al bang dat ik 10 pagina's moest lezen om alles bij te houden.

Ik heb geen internet, ben nu bij ma op internet, hoop ook dat ik het snel krijg. Maar bevalt me goed, alleen wonen.

Sterkte Sheala, met wat er ook is. Positief blijven he.

Hoe is de laatste cito gegaan Sterre?

En tis Alfred ipv Albert, heb het pas nog gezien
datum 24-01-15 13:46
reactie 564
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha nee zeker geen 10 pagina's

Ik ga me best doen. Niet dat dat goed gaat lukken. Maar ik kan het proberen. Maar ik weet wel zeker dat ik niet terug van in het snijden, dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken hoor

Mooi dat je huisje je bevalt! Lijkt mij ook wel lekker om op mezelf te wonen. Maar dan moet ik gaan werken en dat stel ik liever zo lang mogelijk uit!
datum 24-01-15 13:53
reactie 565
liezai
avatar Berichten: 1164
Always look on the bright side of life!

Fijn dat het alleen wonen bevalt! Ik trek waarschijnlijk bij mijn oom en tante in als ik ga studeren, vind het doodeng om alleen thuis te zijn :')

Komende week alleen maar toetsen en ik heb echt geen zin meer...
datum 24-01-15 18:05
reactie 566
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Allee thuia zijn eng? Echt niet! Paradijs voor mij! Heerlijk alles kunnen doen wat je wilt.

Veel sterkte Lisanne!!

Nu al plannen om naar keltfest te gaan met me pa! Superveel zin in!! Altijd leuk om samen zoveel hobby's en liefde voor dezelfde dingen te hebben!
datum 25-01-15 14:08
reactie 567
liezai
avatar Berichten: 1164
Leuk dat je er zin in hebt

Ik ben als de dood in het donker joh hahah en bedankt!!
datum 25-01-15 15:57
reactie 568
Mask
avatar Berichten: 89
Alleen thuis zijn is geweldig, zeker voor na m'n verjaardag, als ik drie seizoenen American Horror Story heb om te kijken, ben ik even bezig.
--
Sheala, noem me desnoods Arne, maar niet Esmée xd
Idk, noem me gewoon hoe je wilt, ik heb wel door wanneer iemand mij bedoelt.
--
En toen was Danny weg van AA. Wauw.
datum 26-01-15 21:11
reactie 569
DutchMarley
avatar Berichten: 664
heyhey

ook weer es n keer berichtje van mij..
alweer een tijdje geleden dat ik hier actief was.. ook al een tijdje niet meer geschreven eigenlijk.. niet sinds het gedicht voor mn opa..
mja vandaag toch maar een nieuwe geplaatst.. kwam in me op na het lezen van wat oudere gedichten.. dus ondanks de duistere inhoud.. again.. no worries haha (gedicht heet: The End)

verder is het hier nogal druk.. veel crap gebeurd hier.. kzal het jullie maar besparen.. en mja verder veel in huis bezig.. boel gereed maken voor het samenwonen WHEEEEE nog vijf weekjes Can't wait..

maybe dat ik zo nog even wat probeer te schrijven en dus nog n gedicht (of gedichten) post bij gedichtencheck.. magoed we zullen zien.. voor nu de hond uitlaten, en hopen dat ik iets minder hyper word LOL

Owjah! en nieuwe simkaart en mobiel gekocht vandaag YAY
datum 26-01-15 21:46
reactie 570
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Esmee. Ik zou je zo niet meer noemen. Ik noem je.wel Vosje XD jk.

Sorry voor m'n fangirl reactie maar... OMG WAT LEUK REMON!!!!
Zooooo leuk dat je gaat samenewonen (ookal wisten we dat al) blijft leuk!!
Achja iedeeeen heeft zo z'n crap. Niemand word gespraard. Mwhaha *evil laugh*

Ik ben vandaag vrolijk... O.O op maandag... het is maandag en ik ben vrolijk...
En nu door je happy bericht ben ik helemaal hyper Remon! Misschoen moet ik mijn hond ook maar gaan uitlaten dan.
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.