1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 26-02-15 09:22
reactie 916
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik wou dat ik het kón ontwijken! Maar ik ben altijd snel moe

Ik zou ook niet weten wat ik allemaal zou moeten doen trouwens...
datum 26-02-15 10:37
reactie 917
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Goedemorgen, wat een héérlijke regenbui

Jij moet genieten van vakantie, dat is wat je moet doen.
datum 26-02-15 11:07
reactie 918
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha de regen geeft toch nog een soort van gezelligheid in huis. Ik vind regen altijd heerlijk relaxend.

En genieten van de vakantie doe ik zeker wel! Hoe gaat het met jou Nathan?
datum 26-02-15 11:15
reactie 919
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mhaw regen mag van mij wel wegblijven... maakt het lopen met de hond toch een stuk minder aangenaam

dan heb ik liever weerlicht om naar te kijken pikkedonker,.. rolgordijnen allemaal omhoog.. en maar kijken

*weer even pauze in huis nu.. haha en heel fout, maar zat dat filmpje alweer te kijken lol*
datum 26-02-15 11:21
reactie 920
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
De hond vindt het niet erg om in dit hondenweer te gaan lopen hoor.

Vind ik ook altijd zo leuk, vooral savonds of sochtendsvroeg, als je dan nog ligt te slapen en de regen die tikt op de ruiten. Leuk is dat

Met mij goed, gistermiddag weer een leuk samenzijn gehad met mijn kleintjes.
datum 26-02-15 11:24
reactie 921
DutchMarley
avatar Berichten: 664
dan hebben wij erg verschillende honden de mijne zit namelijk liever droog binnen

mja dat moek toegeven... t getik op de ruiten is dan wel weer tof.. mja alsnog.. alleen als je nergens heen moet

dunno van het wie wat waar hoe qua de kleintjes wat je zegt.. maar t klinkt leuk ^^ dus mja.. Tof
datum 26-02-15 11:49
reactie 922
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ben ik dan echt de enige die liever zomer heeft? O.o
datum 26-02-15 11:52
reactie 923
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha mijn hond vind het wel best hoor de regen. Maar ik loop liever zonder jas in de regen en ben compleet zeiknat dan dat ik een beetje miezer regen moet trotseren

Wat voor mij echt heerlijk is, is om niet uit het raam te kijken, maar juist op de grond te liggen en naar het plafond te staren met radio op de achtergrond. Ik weet ook niet waarom maar ik vind het heerlijk. XD

Leuk hoor Nathan! Ik moet zondag weer oppassen. Voor een keer heb ik er best zin in..
datum 26-02-15 11:55
reactie 924
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ow nee hoor patros.. gaat niks boven de zomer (al heb ik ook geen aanmerkingen op n warme lente )

achja mn hond kan (nog) niet zwemmen,.. dus in de regen voor n keer is geen ramp.. word ie ook nog es keer nat (klinkt beetje fout magoed )
datum 26-02-15 11:58
reactie 925
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Hahahhaha klinkt inderdaad beetje vreemd... Is het een vrouwtje of een mannetje?

Mijn hond houd er wel van om vies te worden dus door modder rennen vind ze niet erg. Maar zwemmen durft ze niet. maar wel tot der buikje. Alleen ze staan laag op der poten voor een labarador XD

En zomer is idd ook erg nice
datum 26-02-15 12:07
reactie 926
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mannetje valt mee dus

mja hij komt bij een erg slecht thuis weg voordat ik hem meegenomen heb.. dus hij snapt niet dat zwemmen een optie is... hij staat gewoon wat in het water en drinkt er wat van op.. mja dat heb ik dus liever niet

magoed.. van het zomer maar even zwemles


rollen in plassen water, nat gras en modder... ow jawel dat kan de mijne ook echt wel (helaas )
datum 26-02-15 12:21
reactie 927
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha oke

Aw. Mijn hond is toen ze puppy was 2x achterelkaar in een vijver gevallen en toen kon ze er niet uit. Dus vandaar heeft ze beetje trauma aan zwemmen volgensmij..
Maar ze kan het wel. Heel soms dat ze 1 slag echt zwemt. Maar meer niet. Ze speelt liever.

Een hond die helemaal vies is, jij die heelmaal vies bent. Beetje schudden en afdrogen. Heerlijk! Haha
datum 26-02-15 12:40
reactie 928
DutchMarley
avatar Berichten: 664
badkamer zit vlak naast de voordeur.. dus meteen door onder de douche dan
datum 26-02-15 12:55
reactie 929
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Eerst heb ik zin in lente, nog één maandje gelukkig
Hoewel, voor 21 maart kan het soms ook best al lekker zijn hoor. Heb weleens meegemaakt dat het op de 18e enz. al prima weer is. Van de week trouwens al lammetjes gezien.

Veel plezier met oppassen
datum 26-02-15 13:45
reactie 930
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha mijn hond houd er niet zo van om gewassen te worden XD

Thnx Nathan.

Nu proberen om wat in glas te graferen. Gaat volgensmij tot nu toe nog wel goed... Duimen maar! (gewoon veel oefenen)
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.