1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten aanvraag: vertrouwen geven

1
datum 08-12-14 18:25
startpost
sandra0880
avatar Berichten: 1
Dag allemaal,

Ik heb een vraag, kunnen jullie mij helpen met het volgende:

Met kerst wil ik mijn vriend laten weten dat ik hem mijn volledige vertrouwen zal geven. Mijn ex heeft mij namelijk, na een relatie van 13 jaar, bedrogen en belogen met een goede kennis Dit heeft bij mij erg veel kapot gemaakt qua vertrouwen in de medemens.

Door de liefde, aandacht en geduld die mijn vriend mij geeft, besef ik me dat ik hem echt wil toelaten, zonder enige terughouding. Hij heeft mijn liefde en vertrouwen verdient. Wel maakt het me bang om mezelf voor de volle 100% te geven en hem dus ook op het gebied van contact met andere vrouwen te vertrouwen. Ik hoop dat hij voorzichtig zal zijn met mijn hart en met mij om zal gaan zoals hij zelf daarin behandeld wil worden.

Te samen met het gedicht wil ik hem 2 harten in 1 van edelsteen Rozenkwarts geven.

Kunnen jullie mij helpen met een gedicht?

Lfs, Sandra
datum 08-12-14 19:36
reactie 1
Myhappyself
avatar Berichten: 58
Welk gedicht had je gewild ?

Ik vind het wel moedig dat je dit allemaal durft doen zomaar.
Ik wens je alvast veel geluk
datum 09-12-14 11:46
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Veel succes. Wat mag er zoal instaan in dat gedicht?
Ik weet niet of je goed bent in dichten maar je kan in je gedicht vertellen wat er op je hart ligt.
datum 09-12-14 22:45
reactie 3
Je-ns
avatar Berichten: 81
Ik zou 'm zelf schrijven, das veel persoonlijker en jij bent de enige die kan beschrijven wat je voor hem voelt
Naar boven

1

Reageren op: vertrouwen geven

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.