1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: eten en ziek worden.

1
datum 28-12-14 13:46
startpost
Jiooda
avatar Berichten: 3
Lieve Mensen!

Toen God de wereld schiep en die dieren der zee ontwierp, hield Hij rekening met alles wat er onder water zou kunnen gebeuren!
Ik denk daarbij aan onderzeesche vulkaanuitbarstingen, waarbij allerlei gemene stoffen naar buiten komen zoals bv. kwik en andere zware metalen.
Als daar geen voorzieningen waren getroffen dan zouden vissen sterven en de zee volkomen verontreinigt worden.
God schiep echter dieren die dat spul opeten en opslaan in hun vetreserve's.
Dan moeten wij hierbij denken aan : Mosselen, garnalen, oesters, kreeft en zeeslakken, (die vreten alle uitwerpselen weer op ) en nog zoveel meer!
Toen God met Zijn volk in zee ging en de voedingsvoorschriften opstelde wist Hij wat gezond was en wat niet.
Hij liet dat vastleggen zodat het volk gezond en zonder ziekte's door het leven zouden gaan.
Duizenden jaren later zijn die dieren nog steeds dezelfde gebleven en doen hun taken naar behoren!
De mensen jagen nu echter op al deze producten om ze op te eten met alle kwalijke gevolgen van dien voor henzelf en tot schade aan de zeefauna.
De zee wordt door dit systeem steeds giftiger en de stofzuigers van die zee zitten wij nu in gebakken of zelfs rauwe vorm te eten!
Krijgt u er rillingen van?
Ja ik ook, vandaar even deze waarschuwing!
Wat Leviticus 11 beschrijft is voor alle tijden en niet voor toen.
Als we beseffen dat voor God geen tijd bestaat, is het alsof het gisteren is neergeschreven!
Ziekenhuizen liggen vol met mensen die ziek zijn van ziekte's waar nog geen verklaring voor is.
Zouden wij wakker willen worden als Christenen en terug keren naar gezond voedsel?
Voedsel door God goedgekeurd en aanbevolen!?
Ik wil u desgevraagd graag verder van advies dienen
Lieve groet en God's Zegen.
Yiooda.
datum 03-01-15 10:38
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Erg mooi geschreven!
datum 03-01-15 13:18
reactie 2
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Jammer genoeg is gezond eten heel lastig te krijgen. Iedereen koopt nu wel biologisch eten maar is het wel echt biologisch? Ik bedoel noem het biologisch en je krijgt er meer voor
datum 10-01-15 17:06
reactie 3
Jiooda
avatar Berichten: 3
Je hoeft nog niet eens biologisch eten te kopen als we eerst maar eens stoppen met de verboden vruchten te eten en daar bedoel ik geen fruit maar de verschillende vleessoorten waaronder varkensvlees en alles wat de zee biedt wat geen vinnen en schubben heeft
Daardoor ontstaan diverse soorten van ziekten door waar de wetenschap zelfs nog geen weet van heeft.
Bij belangstelling wil ik wel een lijstje maken van wat wel en niet gegeten mag worden volgens de Bijbel.
Lieve groet en GBY
Yiooda
Naar boven

1

Reageren op: eten en ziek worden.

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.