1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 08-04-15 13:22
reactie 151
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Ben benieuwd naar je gedichten! Zal wel ff spieken! Niet dat ik veel verstand heb van dichten. Hoe gaat het verder hier?
datum 08-04-15 18:11
reactie 152
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
@ NathanSchorer Hobby's, tja... Momenteel vooral bezig met school hoe saai dat ook klinkt Probeer zo nu en dan te kickboxen met mn pa en avondjes uit te gaan met vrienden Enkele plannen over de aankomende twee jaar op school zijn ook zeker aanwezig!

@weeteennaam Haha bedankt voor het kijken! Eerlijk gezegd heb ik er zelf ook totaal geen verstand van, vandaar dat ik altijd erg benieuwd ben naar reacties.. maar dat is iedereen denk ik Ben het verder nog een beetje aan het uitzoeken hier! Bedankt voor je tip van 1001verhalen trouwens!
datum 08-04-15 20:18
reactie 153
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
Hmm ik wilde zeggen 'Welkom klein meisje' , maar dat klinkt net alsof je net geboren bent he haha. Dus ik heb eerst maar eens even gekeken hoe je heet. Welkom Fleur!
--
Hoe is het met jullie allemaal? Genieten jullie ook zo van dit weer? Ennn fijne Pasen gehad? (tot zover de vragen haha) Ik had nog een vrij late paasblog, ennn ben ook wel benieuwd wat jullie daar van vinden ;$ zie; rianneeverss.wordpress.com/2015/04/08/pasen-het-tuintje-in-mijn-hart/
datum 08-04-15 20:20
reactie 154
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, hoevaak heb jij je pa al knock-out geslagen? Gelukkig ben ik al 6 jaar schoolvrij.

Hoe gaat het met jou, weeteennaam? Met mij gaat het goed. Vanmiddag lekker gespeeld met de kindjes en savonds ermee wezen skeeleren, maar.. wat kunnen die kleintjes ruziemaken zeg, waren toch wel wat aan de lastige kant vanmiddag. Zo jammer.

Weet je, ik heb ook geen verstand van dichten hoor.

Hoe gaat het met jou Rianne? Ja ik zag al op je fb-pagina dat je een paasblog heb gemaakt, ga ik binnenkort eens naar kijken.
datum 08-04-15 21:39
reactie 155
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Haha thanks Rianne Ik ga meteen even naar je blog kijken!

Poeh, die aantal knock-outs zijn niet op handen te tellen hoor, haha nee daar doe ik niet aan

(ik heb er sinds een paar uurtjes ook weer wat nieuws op staan, ben benieuwd.. )
datum 08-04-15 22:26
reactie 156
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Gelukkig Mooie tekst.

Hoe gaat het met iedereen? Lekker weer vandaag (donderdag) he.
datum 10-04-15 18:05
reactie 157
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Vandaag is het weer zeker ook niet verkeerd!
Lekker genieten van het aankomende weekend en voorbereiden op een zaterdagavondje werken in de bediening (voor de vijfde keer pas haha..) atm.
Hoop snel ook weer wat online te kunnen zetten, gezien er super leuke reacties ontstaan! Thanks
datum 10-04-15 20:43
reactie 158
Springbok96
avatar Berichten: 447
Zalig weer vandaag! Leuk om buiten in het zonnetje te leren met tussen de bomen door de dravende paarden in de wei achter onze tuin, de kwetterende vogeltjes en het zachte achtergrondgeluid van spelende kinderen in de verte. Fantastisch gewoon!
Welkom op deze site Fleur! Leuk dat je eens komt kijken in dit gesprek Ik ga meteen wat van je gedichten bekijken, want ik ben benieuwd Nog veel succes çin ieder geval!
datum 10-04-15 21:20
reactie 159
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Waarom heeft iedereen zo'n leuke dag en ik niet?
Eerst rij ik met me fiets een 1e jaar aan (wat opzich wel leuk was)
Daarna gaat me schooltas kapot -.-
Hele dag een zware tas mee schouwen in die hitte. Terwijl ik alleen maar weekend wou.
En nu verveel ik me de pletter!! Kan me kop er wel af schieten. Wat een kut dag.
En iedereen hier maar vrolijk doen XD kom ik aan..
datum 10-04-15 21:28
reactie 160
Springbok96
avatar Berichten: 447
Haha, probeer je op het positieve te focussen Eerste jaars omver rijden, de zon, een nieuwe boekentas,...
Hebben jullie trouwens geen paasvakantie?
datum 10-04-15 21:43
reactie 161
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha. Misschien dat ik morgen wat vrolijker ben na lekker uitslapen.

Paasverkantie? Nee.... wij hebben gewoon school hoor...
datum 10-04-15 23:03
reactie 162
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Evi, wat je zei daar kan ik ook zo van genieten

Fleur, bediening, wat moet ik me daarbij voorstellen? Werk je in een café of ander horeca?

Leuke dag heb jij Sheala Nou, in Nederland is er ook Paasvakantie, maar dan enkel op Goede Vrijdag en 2e Paasdag. Dus 4 dagen lang Paasvakantie hebben we/ze dan. Dinsdag was het dan weer gewoon schooldag.

Ik heb ook een heerlijke zonnige dag gehad. Vanmiddag naar het bos gereden, wat gewandeld. Daarna via binnendoorwegen naar Gent rijden, om 18 uur moest ik ergens zijn, bij vrienden. In Gent-Centrum begon ik al te verdwalen met de auto, kon het adres niet vinden, toen ben ik maar naar Drongen, 5 km van Gent gegaan om daar de trein te pakken. Dan wandelend van Gent-station naar hun huis. Eerste helft van de tocht ging goed, maar daarna was ik weer verdwaald Verdwalen valt ook niet mee in de toch wel warme zon hoor. Toen ik daar eindelijk aankwam en ik ging zitten had ik toch wel hoofdpijn. Dus Sheala, jij was niet de enige met enige pech vandaag. Maar verder heb ik er wel van genoten, zowel van de autotocht als van de wandeltocht(en) heb ik er een vakantierit van gemaakt. Vanmiddag trouwens nog een lekker ijsje gegeten. Vandaag was het 22 graden in Gent.
datum 11-04-15 09:45
reactie 163
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Zo'n paasverkantie had ik wel ja. Maar dat lijkt alweer lang geleden
datum 11-04-15 12:04
reactie 164
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
Oh en waar is die zon nou gebleven?! *kijkt omhoog naar de regen* Maar ach, t is weer weekend haha.

Ik heb gistermiddag ook ijs zitten eten Nathan! *high five* Heerlijk in het zonnetje met vrienden, puur genieten!
datum 11-04-15 12:51
reactie 165
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Zo'n dag als vandaag vind ik ook best lekker. Straks even stukje fietsen denk ik. Nu is het nog droog.

Lekker is dat he, had jij roomijs of waterijs? Ik had een lekker roomijsje, met vanille en chocola. Zo lekker.

Aan mijn bijna-2-jaar-lange vakantie komt ook een eind. Dinsdag mag ik werken in het bedrijf waar ik de vorige keer op gesprek was. 1 maand op proef, 1 dag in de week. Dus dat wordt elke dinsdag 20 km heen fietsen (en dan nog 20 km terug). Nostalgie.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.