1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 16-04-15 19:14
reactie 211
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Als ik zo vrij mag zijn denk ik dat iedereen wel zo zijn dingen heeft maar dat er minder mensen zijn die er ook voor uit durven te komen dan het aantal mensen dat de hele dag met een fake smile rondlopen en doen alsof ze zo sterk in het leven staan.
En is dan de persoon die eerlijk is of degene die doet alsof hem alles voor de wind gaat sterker?
Niet om mij ergens mee te bemoeien of je te betuttelen hoor maar dat is mijn ervaring.

Rammstein vind ik ook goed
Deathstars heb ik even moeten googelen maar vind ik ook wel leuk.
Zal even zien wat ik allemaal kan bedenken en een lijstje sturen, misschien heb je er wat aan.
Luister je ook folk en black metal?
Anders vrees ik dat het een aardig kort lijstje word.

Ps: mocht je ooit overdenken naast een kinderdagverblijf te gaan wonen kan ik je alvast mededelen dat de meeste ouders niet gecharmeerd zijn van een acquired taste of music...
datum 17-04-15 16:09
reactie 212
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mariëlle, welkom Geef mij maar lekkere folkmuziek. Pop en rock vind ik ook wel smakelijk om te luisteren.

Sheala, ja was zeker leuk.

Woensdag hele middag gespeeld met de kinders en savonds ermee wezen skeeleren en daarna picknicken in het bos, erg gezellig.
Donderdag naar een uitkeringsbureau gegaan, moest aantonen of dat ik wel degelijk werk zocht, en dat ik niet de hele dag niks deed. Vader van de kindjes ging met me mee. Tussen de middag bij de vader en kids gegeten en toen weer buitenspeelmiddag gehouden. Vandaag lekker rustig aan gedaan.

Hoe gaat het hier?
datum 18-04-15 07:31
reactie 213
liezai
avatar Berichten: 1164
De mensen die eerlijk zijn, zijn in mijn ogen zeker sterker. Maar de kracht die nodig is om eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij mij voor de deur gevonden jammer genoeg. Trouwens ook niet op andere plekken waar ik weleens kom...

Het skeeleren ondertussen helemaal onder de knie Nathan?

Hier gaat het op zijn zachtst gezegd bagger, maar goed, des te beter kan het binnenkort weer gaan
datum 18-04-15 10:25
reactie 214
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Klinkt als een gezellig dagje Nathan
Vind het zo stom dat je persoonlijk langs moet komen om te laten zien dat je echt wat doet maar dat zal wel aan mij liggen en de overheid zal er vast een logische reden voor hebben.

Je laat wel steeds een stukje zien van wat er in je hoofd omgaat, niet precies wat er is maar wel hoe je je voelt heb ik het idee en alle beetjes helpen toch?
Als je de behoefte hebt om je verhaal te vertellen mag je mij altijd een berichtje sturen hoor, ik oordeel niet want ik heb zelf ook genoeg shit meegemaakt.
Ik zal er nooit om vragen en zeg het maar 1 keer want ik wil me nergens mee bemoeien maar het aanbod staat bij deze en blijft staan.

Gaat er iemand trouwens nog wat leuks doen dit weekend?
Ik niet, weekenddienst helaas :S
datum 18-04-15 11:56
reactie 215
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Sterkte Lisanne

Nee, skeeleren valt niet mee. Tijdens een soort wedstrijdje reed ik iets té snel, vloog toch wel erg uit de bocht, nog nét niet gevallen

Benen doen nog erg zeer van deze week.

Veel plezier Mariëlle, watvoor werk doe je?
datum 18-04-15 12:47
reactie 216
liezai
avatar Berichten: 1164
Succes en werkse dan! Aardig van je, maar heb al genoeg mensen om tegen aan te zeuren dus dit bespaar ik jou liever

Beter net niet dan net wel Nathan!

Tja, weer een weekendje leren, het is maar net wat je leuk vindt!
datum 18-04-15 17:30
reactie 217
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Op dit moment beveiliging en af en toe werk ik als scheepsmachiniste wat ik leuker vind.
Skeeleren is een leuke hobby, vind het dan ook jammer dat ik te zwakke achillespezen heb, schaatsen kan ik helaas ook niet meer.
Wat moet je leren dan Lisanne?
datum 18-04-15 23:45
reactie 218
Mask
avatar Berichten: 89
Rammstein vind ik persoonlijk echt niets maar m'n tante ia gek.op hun dus dan hebben we een "wie is de beste Duitse band"-competitie en voor mij wint We Butter The Bread Witt Butter keer op keer (Rammstein VS. Wbtbwb). Er zijn vast nog betere Duitse bands maar ach.

Sad But True van Metallica en Killing In The Name van Rage Against The Machine vind ik wel echt awesome.

En dan naast metal en punkpoprockshizzle luister ik ook K-pop xD
--
Ik heb morgen een meeting van een site en mensen willen m'n haar aanraken .-. Save me
datum 19-04-15 01:20
reactie 219
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Ooit van Block B gehoord Ezz?
datum 19-04-15 07:27
reactie 220
liezai
avatar Berichten: 1164
Frans, de mooiste taal ever! -.- Maar goed, het is op zich niet heel erg alleen had ik veel liever een hoop andere leuke dingen gedaan
Gisteren nog even geshopt, goed geslaagd

Stoer! Scheepsmachinist is een kennisje van mij ook. Jammer zeg, ik ben echt do op schaatsen.

Fijne zondag allemaal!
datum 19-04-15 22:16
reactie 221
Mask
avatar Berichten: 89
Patros, nee (?)
--
Ik ben zo moe.
Maar ik had wel een awesome dag en ik ben platgehugd door mensen xD
datum 19-04-15 22:58
reactie 222
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Die zijn waarschijnlijk ook wel wat voor jou
sorry btw als je op antwoord wacht, phone had 2,5 jaar nodig om in PS te komen -,-
---
datum 20-04-15 08:36
reactie 223
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Zijn we al 2,5 jaar verder dan? Ik wist dat de tijd als een TGV voorbij vliegt, maar zó snel?
datum 20-04-15 10:51
reactie 224
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Mask, sorry weet je naam niet.
Ik denk dat ik het niet helemaal snap waarom mensen aan je haar willen zitten...
Is het jaloersmakend lang of heb je een bijzondere kleur?
Ik ben gewoon weer vreselijk nieuwsgierig XD

Leuk Lisanne, fijn dat je goed geslaagd bent.
Frans daar heb ik zelf niet zoveel mee, vind Fins altijd mooi klinken.
datum 20-04-15 12:41
reactie 225
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Vooral fins in muziek
Hoewel Deens ook wel leuk is (heb still liever Fries)
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.