1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 18-06-15 22:36
reactie 391
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oei, dat is jammer Veel succes morgen.

Nee, ik had alleen een lekkere fietstocht gemaakt, lekker door de velden.

Hoezo klinkt 'met kindjes spelen' vreemd?
datum 19-06-15 10:12
reactie 392
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Nath, klinkt best wel pedo als je zegt dat je lekker met de kindjes aan het spelen bent. Heb je ook al een wit busje trouwens or Nah?
datum 19-06-15 10:18
reactie 393
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Thnx. Hoop dat het vandaag beter gaat...

Hahah fietsen kan soms leuk zijn. Maar ben niet zo'n grote fan...

Allemaal lekker eten dat je koopt zodat je met meer kindjes kan spelen? XD
datum 19-06-15 10:25
reactie 394
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
"Ik had hem net nog in mijn hand", het is maar hoe je het wilt lezen...

~~~

Sheala is goed in meerdere -asmes Nath, you are awared

~~~

Straks maar even wat sleutelen aan de versterker
datum 19-06-15 10:29
reactie 395
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Jij leest alles verkeerd Patros,.

Ha ha... Nice try dream fucker.
datum 19-06-15 10:38
reactie 396
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Jij begint over dat met kinderen spelen verkeerd klinkt tho
~
Ik lees altijd alles goed, alleen soms op een andere manier ^^
~
Wel geinig om te zien dat mijn leraar niet in de gaten heeft dat ie met mij aan het chatten is tho, hij zou me moeten herkennen na 5 jaar... O.o
datum 19-06-15 11:27
reactie 397
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Zijn wel érg zware oordelen eig. Je weet: als je met 1 vinger wijst dan wijzen er 3 naar jou he.

Eigenlijk moeten jullie daar ook geen grapjes over maken, ... Mijn hart huilt bij het lezen van dergelijke krantenberichten erover, want dat is gewoon erg. Laat een onschuldig, weerloos kind lekker spelen, onbezorgd, zonder angst, ...

Niet over álle dingen kun je grapjes maken.
datum 19-06-15 11:57
reactie 398
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
En sinds waneer heeft elke hand maar 4 vingers?
En we beschuldigen je nergens van. We zeiden alleen dat je het vreemd kan lezen.

Ik ga vaak over de lijn met ''grapjes''. En pijn in andere mensen vind ik hilarisch. Trek het je niet zoveel aan. We zijn maar wat aan het dollen.

We are teens. Can't controle us
datum 19-06-15 12:03
reactie 399
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Eigenlijk wees ik helemaal niet tho... O.o
Wat in het hoofd van een tiener omgaat snapt de tiener zelf niet eens I guess...
~~~
Die bobcat hier boven mij gaat soms idd wat te ver qua humor, but that's her. We hebben gewoon zwarte humor soms, but that's just us.

Eigenlijk net als met muziek. Veel blackmetal is ook anti-belief of anti-Christ, maar dat is gewoon de muziek, dus daar kun je ook niet heel veel aan veranderen
datum 19-06-15 12:16
reactie 400
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ja maar toch, het is wel degelijk zwaar hoor. Mijn stiefzus zei ook ooit 'pedofiel' tegen mijn vader. Dat zijn gewoon zware beschuldigingen/oordelen/...

Met dat zwarte humor, daar mogen jullie natuurlijk zelf over bepalen, maar niet iedereen vindt dat soort grapjes leuk. Niet álles kan nou eenmaal door de beugel toch? Of wel? Als ik mij vergis moet je het maar zeggen.

En ik weet dat jullie maar aan het dollen zijn hoor.
datum 19-06-15 13:08
reactie 401
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Katten hebben nagels mwhahah

Maar eerlijk gezegd vind ik pedofiel nog niet eens zo erg hoor... je hoeft maar naar iemand te kijken die omkleed en je bent al een pedofiel.
Hoe er bij mij op school met elkaar gepraat word, zou jij een hartaanval krijgen Natahan XD
datum 19-06-15 13:22
reactie 402
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Katten zijn leuk

Tja, dat kan. Ieder zijn mening.

School heb ik gelukkig niks meer mee te maken, 6 jaar schoolvrij, wat mij betreft mogen er vele schoolvrij-jaren komen. Heerlijk.

PS; soms gaat er toch niks boven zoetigheid na een klein fietstochtje in de wind. De buitenlucht maakt hongerig.
datum 19-06-15 20:31
reactie 403
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik neem dat aan als een compliment. Natuurlijk ben ik leuk!

Een reis met de auto naar Friesland zorgt ervoor dat ik dorst krijg! En zin in suikerbrood!
Precies wat ik nodig had. Ff ontsnappen
datum 19-06-15 21:21
reactie 404
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mooi dat je dat ziet als een compliment

Zit je nou in Friesland? Veel plezier daar dan. En suikerbrood is zó lekker.
Friesland, lang geleden dat ik daar zat trouwens. Ik ben er 2 keer geweest: 1 keer was op Ameland, vermoedelijk rond 1994/'95 en de 2e keer ergens op het vasteland, in '96. Allebei met gezin en grootouders.
datum 19-06-15 22:55
reactie 405
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha ja ik ben nu in Friesland. Me tante woont er. Maar niet voor lang meer. Blijft wel leuk hier hoor en dan is het wel heel lang geleden voor je Nathan! Toen was ik nog nieteens geboren!
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.