1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 08-09-15 20:01
reactie 436
liezai
avatar Berichten: 1164
Neh, ik ben niet zo van de verjaardagen haha. Eigenlijk nog steeds niet gevierd eerlijk gezegd. Mijn ouders willen het wel, al heb ik hen er al een tijdje niet meer over gehoord. Word bijna bang dat ik straks een surprise party heb.

Cadeaus heb ik ook nog niet gehad. Behalve als je een boek en een paar sokken meetelt als cadeaus. O, wacht ik heb een kettinkje gekregen van een vriendin. Wel een cadeau gehad dus.

Half om half, jammer...
datum 09-09-15 14:26
reactie 437
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe mja hoe ouder je word des te minder boeiend zijn verjaardagen

maar WOW... er is leven hier!!
datum 10-09-15 11:06
reactie 438
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Whaha ja hoor Remon. "Leven"

Iemand anders die dit jaar naar de MidWinter fair gaat in het archeon?
Kan niet wachten tot december!
datum 10-09-15 12:29
reactie 439
DutchMarley
avatar Berichten: 664
haha oke soort van dan er gebeurd in elk geval weer iets

mja helaas geen MidWinter hiero.. al ken ik wel een aantal mensen die waarschijnlijk wel heel gaan..

ik wacht zelf op februari.. de theater-tour van Omnia ^^
datum 10-09-15 16:49
reactie 440
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Whaha maar veel gebeurd er niet...

Haha ik ben van plan 2 dagen te gaan. 1 dag zoiezo vanwege een fotografie cursus. En wil de andere dag met een vriendin. Moet alleen nog een cape kopen..

Ik wil wat vaker naar dat soort festivals. Omdat ik het zelf super leuke vind. Maar ook super leuk om te fotograferen! (dus dan gaat me pa ook altijd wel mee )
datum 10-09-15 19:05
reactie 441
DutchMarley
avatar Berichten: 664
een cape? oke you've lost me... verklaar je nader haha

mja zijn altijd erg relaxt dit soort festivals.. ben ook altijd helemaal in mn element dan

cool, wat voor fotografie cursus? ikzelf start over een tijdje met een cursus genaamd PhotoVoice.. is een cursus dingen uit te leren beelden, die met woorden niet gezegd kunnen worden..
datum 10-09-15 20:53
reactie 442
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Whaha jah ik heb een cape nodig bij m'n corset

Ik vind het heerlijk omdat iedereen gewoon lekker zichzelf is. Wil ook super graag een keer naar comic con!! (ben anime verslaafd geraakt )

Dit is een cursus voor portretten. Een vriend van me vader geeft die cursus (fotografie is een uitgelopen hobby van hem) maar hij is zo goed!! Hij is laatst ook uitgekozen door national geografic. Welke platen Maarten van de Voorde kan maken... Pff... Ben zo blij dat me vader er bevriend mee is. Super aardige leuke gozer ook.

Nu dit jaar richten op me eind examen en daarna hoop ik door te gaan naar de Fotovak school in Apeldoorn om beroepsfotograaf te worden.

Maar Remon, stuur eens wat foto's door! (if you like) Ben altijd wel benieuwd wat andere mensen ervan maken
datum 11-09-15 19:40
reactie 443
DutchMarley
avatar Berichten: 664
haha zodra ik de cursus doe zal ik je wat sturen duurt helaas nog wel even

maar klinkt tof idd die cursus.. en scheelt idd weer dat t een vriend van je vader is.. ^^

mja en die opleiding moet ook wel lukken toch?
datum 11-09-15 21:46
reactie 444
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha oke hou ik je aan (leuke portretten van Sky maybe? )

Zijn super leuk en je leert heel veel. Iedereen is welkom. (als je je inschrijft dan natuurlijk)

Als ik me exams dit jaar overleef... jah dan gaat die opleiding hopelijk wel lukken ja..
datum 12-09-15 12:54
reactie 445
DutchMarley
avatar Berichten: 664
haha mja van Sky heb ik al wel genoeg foto's.. kan ik je best n keer wat van sturen

moet je alleen ff aangeven hoe en waar ik ze moet sturen
datum 03-10-15 20:03
reactie 446
Mask
avatar Berichten: 89
lol oh ja dit bestaat ook nog.
datum 03-10-15 21:28
reactie 447
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Well everything is pretty mch dead.
So why not kill this 2?
datum 04-10-15 16:45
reactie 448
Springbok96
avatar Berichten: 447
Waarom zeg je dat?
datum 05-10-15 20:56
reactie 449
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Waarom ik dit zeg??
Ben ik de enige die inziet dat dit bullshit is??
Ooit was het misschien nog wel leuk om een beetje je problemen rond te lopen vertellen en elkaar te helpen en shit. Maar het is nu al maanden stil.


Niets blijft levenslang. Niets. Vind het gewoon stom om je vast te houden wat toch hopeloos is.
datum 08-10-15 13:32
reactie 450
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mhaw ik denk dat we daarin verschillen van mening..

plus moet iets perse een doel hebben dan ook?

sowieso,.. ik vermoed dat je nu ergens anders over praat dan het daadwerkelijke forum.. whats really going on here? :O
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.