1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 08-10-15 16:25
reactie 451
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Daarom is het ook mijn mening Ramon.
En ja ik vind dat alles wel een doel moet hebben. Waarom zou je het anders doen?
Als het leven geen doel heeft leef ik het liever niet. Heb ik met alles wel zo.

Verspil verder geen tijd aan waarom ik zo harteloos overkom.
datum 09-10-15 01:32
reactie 452
DutchMarley
avatar Berichten: 664
oke,.. mja bedoelde er verder ook niks mee,.. maar kreeg t idee dat we het niet meer over het forum hadden namelijk..

mja sowieso,.. ieder zn mening toch,..

(plus ik denk dat whatever de actie ook is,.. er zit op de een of andere manier altijd wel een doel/betekenis achter.. somehow )
datum 22-10-15 11:00
reactie 453
liezai
avatar Berichten: 1164
Hi
Wat zou het voor nut hebben om dit te verwijderen? Het kan net zo goed, nutteloos of niet, in leven blijven. Naar mijn mening.
Alleen moet ik wel mededelen dat ik er vandoor ga. Ik schrijf tegenwoordig een blog en publiceer daar ook mijn gedichten, dus die gaan sowieso hier verdwijnen. Mijn account houd ik denk ik nog wel eventjes, maar veel online zal ik jammer genoeg niet zijn.
Dus, het gaat jullie goed allemaal, heb altijd onwijs genoten van dit topic en jullie lieve hulp!
Xx
datum 28-10-15 15:39
reactie 454
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hihi ik ben dus niet de enige die zn gedichten hier verwijderd heeft

op drie gedichten na heb ik de rest allemaal verwijderd ^^
datum 21-01-16 18:54
reactie 455
Mask
avatar Berichten: 89
Wel mij part mag dit allemaal verwijderd worden. Ik schrijf enkel nog gedichten in mijn hoofd, ik ben te druk bezig met andere dingen, ik heb dingen in mijn leven op rails gekregen. Ik kwam hier toch vooral enkel omdat ik het goed kon vinden met Patros, sadly heb ik hem ook al eeuwen niet meer gesproken.
Ik ga ook maar eens verdwijnen hier, misschien alleen af en toe even komen kijken (zoals nu). Dit is ergens best sad omdat deze site ooit serieus een groot deel van mijn leven was, wow. Thanks y'all, hoop dat jullie leven nog mooi wordt en dat je moge dromen.
datum 21-01-16 21:34
reactie 456
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Pff lijkt wel eeuwen geleden dat ik dit forum zag..
Maar Beter dat je je leven op rails hebt gekregen. Wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ben nu al zoveel maanden best depressief dat me ouders overwegen me aan de medicijnen te zetten.. Afgelopen weken gaat het beter, maar ben toch al weer begonnen met snijden. Ook nu al 4 maanden lang elke dag koppijn. Wie weet zit er een tumor in me kop ofzo.

Achja wat ik eigenlijk wou zeggen is dat het misschien beter is om dingen achter je te laten. Om eerlijk te zijn. Je hebt er toch geen enkele kut aan in je echte leven XD Altho.. zou het helpen als je vrienden had. But those are like fairy tails. To good to be true.
Geen idee wat er met iedereens leven gaat gebeuren. Maar succes in iedergeval Esmee. Met whatever you gonne do.

Salute from the underground.
datum 23-01-16 06:14
reactie 457
marill
avatar Berichten: 1058
wie weet zit er een "tumor vol ellende" in je kop. Wat ga je ertegen doen?
datum 23-01-16 06:37
reactie 458
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Dat zit er zoiezo wel XD.
Nou er valt niet veel aan te doen. Pijnstillers helpen niet. Maar zitten aan te denken om naar accupentuur ofzo te gaan. Meestal heeft t met spieren te maken namelijk.
Maarja als er een tumor in me kop zou zitten en het zou te laat zijn ofzo. Ja pech. Scheelt me weer wat werk
Het intereseert me niet zoveel. Pijn lijden doe ik toch wel. Mentaal en fysiek.
datum 27-01-16 11:42
reactie 459
mandareen
avatar Berichten: 5
Hoi piepeloi.
Wie nog wat leuks gedaan vandaag?
Het regende hier moker hard, dus ik kwam met natte haren, uitgelopen make-up en natte billen op school. Lekker begin van de dag.
Nou ben ik wel een beetje benieuwd... hoe oud zijn de mensen hier?
datum 27-01-16 19:02
reactie 460
liezai
avatar Berichten: 1164
Wow, er is werkelijk nog weleens leven hier, haha. Had ik niet verwacht Ik vraag me soms nog weleens flink af hoe het met iedereen hier gaat, allemaal zo'n lange tijd niet gesproken!

De beste wensen (ook al mag het al niet meer) in ieder geval nog, ik hoop voor jullie op een voorspoedig 2016! X
datum 28-01-16 09:58
reactie 461
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Gaat hier wel Lisanne, zie nu alleen wel wekelijks een psych maar niks ernstigs
Ik ben gewoon een 18-jarige music addict
datum 28-01-16 23:38
reactie 462
mandareen
avatar Berichten: 5
Haha, ja, dit was het eerste forum wat ik tegen kwam, dus dacht: "waarom ook niet?!".

Ik hoop dat jullie 2016 ook mooi van start is gegaan natuurlijk
datum 29-01-16 13:20
reactie 463
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Word dit weer een ding of niet?

Ik kom echt niet meer bij van het lachen. Net naar school geweest om een Engels gesprekje te voeren. Stap ik op de fiets, scheurt me broek uit! Maarja ik heel vrolijk een gesprekje voeren en toch mooi een 10 gehaald!
Weer eens leuk om te horen na een drama van gister

Ik moest het gewoon even kwijt. Dit soort dingen gebeuren niet erg vaak gelukkig XD
datum 30-01-16 18:31
reactie 464
gevene
avatar Berichten: 4
Hoe zo 'Gelukkig'? Je wilt toch wel vaker een 10 halen Sheala?
datum 30-01-16 20:16
reactie 465
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha zou ik wel willen ja! Ben met school aardig aan het falen vanwege depressie enzo. Dus nog maar de vraag of ik me examen dit jaar ga halen... maar gaat wel weerbeetje de goede kant op.

Maar wil niet elke keer dat ik een goed cijfer haal een broek verliezen! Ik kan niet echt zonder broek lopen
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.