1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Motivatie ?

1
datum 11-01-16 12:51
startpost
Brentx97
avatar Berichten: 47
https://www.facebook.com/Winningisachoice-1656219387979115/?pnref=story like & delen ik probeer dikkere mensen en eig iedereen aan te zetten tot succes en gaan voor hun doelen ik ben een dichter hier en probeer mensen te motiveren Om toch zo over te gaan tot hun doelen te bereiken
datum 16-01-16 19:57
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1
tof initatief, zorg wel dat ze jou niet idealiseren, maar dat ze hun eigen blijven
datum 23-01-16 10:08
reactie 2
marill
avatar Berichten: 1058
na heel vaak zijn te gaan voor mijn doel, is het resultaat dat ik iedere keer als ik niet lekker in mijn vel zit er zomaar twee kilootjes bij krijg, nu heb ik drie jaar geleden voor het laatst weer een poging gedaan en met moeite er vier kilootjes afgekregen. Daarna was ik zo bekaf en voelde ik me niet lekker dat ik er een punt achter heb gezet. Tot mijn verbazing ben ik nu zowaar één kilo kwijt, gewoon door een regelmatiger patroon van eten, ik werkte namelijk in zeer onregelmatige werktijden waardoor mijn eetpatroon ook zeer onregelmatig was. Drie jaar geleden ben ik door fysieke klachten uit mijn beroep gezet en kreeg ik aangepast werk waardoor ik regelmatige werktijden had en ook een regelmatig patroon kon opbouwen. Nu ben ik sinds augustus helemaal uit het werk gezet, lees ontslagen, en blijf ik mijn leefritme houden, zowaar dus een kilootje kwijt, het begin zal ik maar zeggen, nu ben ik namelijk ook regelmatig op de fiets en wandel ik wat, dus wie weet wat het nog brengt, of liever gezegd wie weet wat er nog van me afvalt. Nu nog zien te overleven in de wirwar van het UWV met wat wel en niet mag, wat ik zeker wel mag is nog solliciteren en dit willen ze met allerlei workshops en cursussen me nog wel leren, inmiddels word ik volgende week 63 en de sollicitatieplicht is tot 64 jaar, dus mag ik nog een jaartje het internet afstruinen naar hele leuke banen die er vast wel op me liggen te wachten. Ook hier heb ik een regelmaat in gevonden, iedere ochtend mijn mailbox bekijken, want op vele sites en uitzendbureaus staat mijn respectabele CV en ach vier sollicitaties is toch eigenlijk zo gebeurd tegenwoordig, zeg nu zelf, een druk op de knop van SOLLICITEREN, mijn CV meesturen en als ze nog een motivatiebrief willen krijgen ze die er ook nog wel bij, druk maar op de knop en hoera weer een sollicitatie gedaan. Misschien val ik hier wel van af, wie weet
datum 11-05-16 03:13
reactie 3
Brentx97
avatar Berichten: 47
Wel, Mensen vinden in alles een Reden om schuld erop te steken... Je moet het anders zien !
Naar boven

1

Reageren op: Motivatie ?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.