1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Reclame en promoten gedichten

1
datum 05-05-16 10:46
startpost
GedichtenOver
avatar Berichten: 2
Wat staat deze site in het promoten van gedichten (dus niet willekeurige reclame maar on topic)? Kan ik mijn YT kanaal waarop ik gedichten zet hier aanprijzen, het doel van de site is immers mensen mooie gedichten laten publiceren en lezen. Tot ik het antwoord weet deel ik mijn kanaal etc. niet, maar mijn vraag is dus:
Is er een plaats waar je je gedichten op een andere site of op een social medium kan delen en promoten?
datum 05-05-16 19:34
reactie 1
Hardboy
avatar Berichten: 930
Als ik het goed begrijp wil je via 1001gedichten mensen naar je YouTube kanaal halen?

Ik denk niet dat je ver komt op 1001gedichten, ten eerste is de site daar niet voor opgericht, en ten tweede, mensen komen hier of om hun gedichten te plaatsen of om (meestal) gedichten voor feestdagen op te halen denk aan: Kerst, sinterklaas, moederdag etc.

Als ik jou was en jij wil je YouTube kanaal promoten zou ik dit proberen via facebook, twitter ed.

Succes er mee!
datum 06-05-16 09:43
reactie 2
GedichtenOver
avatar Berichten: 2
Zoiets dacht ik al, maar bedankt voor de hulp.
Naar boven

1

Reageren op: Reclame en promoten gedichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.