1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: DE VOORPAGINA

1
datum 24-09-16 13:55
startpost
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
op de voorpagina wordt 2x ruimte gemaakt voor de verschillende soorten van gedichten terwijl de nieuwste gedichten het moeten doen met een kleine kolom van 12 vermeldingen. Als er veel nieuwe zijn dan kun je ze natuurlijk vinden bij de gedichten op datum. Als de linker kolom nu eens gebuikt kon worden voor de nieuwste gedichten helemaal tot aan de nieuwe topics op het forum dan zou dat enorm schelen. Nu hoop ik dat veel van jullie het hier mee eens zijn en dat hier laten blijken zodat de adm. er ook over na gaat denken wat de mogelijkheden tot verbetering zijn.
datum 24-09-16 15:29
reactie 1
Josevanrosmalen
avatar Berichten: 185
Lijkt me goed om de nieuwste gedichten goed zichtbaar te maken.
datum 27-09-16 09:28
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Het is duidelijk dat er niet veel lezers zijn die het nodig vinden dat dit veranderen zal. Nu na 44 keer bekeken te zijn is er slechts 1 reactie.
Verder actie ondernemen is dus niet zo nodig. Toch bedankt voor jullie aandacht.
Groetjes van A3.
datum 11-10-16 17:11
reactie 3
Verdichter
avatar Berichten: 3
Ik vind het idd ook erg omslachtig om de nieuw verschenen gedichten steeds zo te zoeken en bij te houden.
Naar boven

1

Reageren op: DE VOORPAGINA

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.