1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Goedkeuring gedichten

datum 06-04-17 15:17
startpost
Mrssterretje
avatar Berichten: 142
Heyhey,

Na een lange periode van afwezigheid probeerde ik onlangs (+- een week geleden) weer een gedichtje online te gooien, helaas is deze tot op heden nog niet goed gekeurd. Omdat ik zolang afwezig ben geweest vraag ik mij af of dit normaal is of dat er ergens iets fout is gegaan?
datum 06-04-17 17:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
Hey! Ik herinner jou nog! Haha

misschien moet je eens vragen aan de admin
datum 07-04-17 14:06
reactie 2
madeleine69
avatar Berichten: 6
klopt, ik heb ook twee dagen geleden een gedicht weer opgestuurd, 'Kleuterklas' en is ook nog steeds niet geplaatst. Ik bemerk de laatste tijd op dat er überhaubt weinig geplaatst wordt.
datum 14-04-17 11:58
reactie 3
opadidicht
avatar Berichten: 1
Op 12 April j.l. stuurde ik m'n gedicht Pasen in. Als ik de reacties op deze site lees, dan verwacht ik niet, dat Pasen 2017 nog een heel klein beetje opgevrolijkt zal worden door mijn inbreng!
datum 04-06-17 13:25
reactie 4
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Mijn gedicht Gedane Zaak 19 mei geplaatst, vandaag 4 juni nog niet gekeurd. Wat is er mis met deze site?
datum 05-06-17 18:50
reactie 5
Joseph
avatar Berichten: 23
1001 korte verhalen is al sinds oktober 2016 in coma, ik denk dat er van alles mis met de redactie(s) van deze sites. Antwoord op e-mails wordt ook niet gegeven. De gedichten die nog wel geplaatst worden, worden, denk ik, zonder tussenkomst van een redactie automatisch geplaatst, ze zijn steeds afkomstig van veel-dichters.
datum 06-06-17 15:44
reactie 6
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Het is idd een beetje lauwe boel. Geen antwoord op vragen en veel te lange wachttijden alvorens een gedicht geplaatst wordt. Dat er iets mis KAN gaan weten we allemaal. Maar een verklaring zou zeker niet misstaan.
Ik voel me bijna schuldig als ik zie dat mijn gedichtjes direct geplaats worden.
Weet je wat zo jammer is dat er over een tijdje zoveel gedichten op 1 dag vrij gegeven worden dat er velen verloren gaan en niet gelezen worden. Ik schreef daar ook al over in mijn gedichtje: VERDWENEN IN DE MIST.
Beste redactie wat zou er gebeuren als wij niet meer zouden schrijven en lezen ? laat ons nu niet in de steek en verklaar u nader.
datum 07-06-17 10:01
reactie 7
Admin
avatar Berichten: 87
Beste leden,

Oprechte excuses voor de slordigheid en met name onze oprechte excuses naar jullie, want zonder jullie zou deze site überhaupt niet bestaan. Wij zijn druk bezig om een nieuw proces in te stellen waardoor gedichten weer op dagelijkse basis gekeurd worden!
datum 07-06-17 14:33
reactie 8
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Beste redactie, Ik wens u succes met de werkzaamheden om in de toekomst de wachttijden weer terug te brengen tot maximaal 24 uur.
datum 08-06-17 21:59
reactie 9
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Wij blijven in blijde verwachting...
datum 09-06-17 07:41
reactie 10
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Nu nog even regelen dat ook de laatste dag van de maand wordt weergegeven in het overzicht GEDICHTEN OP DATUM.
datum 03-09-17 13:55
reactie 11
Harindo
avatar Berichten: 4
Hallo beste mensen. Sinds vorige week nieuw hier en er is nog geen gedicht nagekeken. Daarna een bericht een gestuurd maar nog geen reaktie. Is deze site nog in trek of een aflopende zaak?
datum 03-09-17 14:35
reactie 12
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Beste Harindo, Bij de schrijvers en de lezers is deze site nog wel in trek maar de aandacht van de beheerders blijft soms wel eens achter. Niet goed natuurlijk maar juist omdat wij niet precies weten wat er speelt is het moeilijk een oordeel hier over te hebben. Zo erger ik me al die tijd al aan het feit dat de laatste dag van de maand niet wordt meegenomen in het overzicht. Antwoord over hoe dat komt krijg ik niet en ook geen toezegging dat het veranderen zal. Het is goed lezen hier er zitten echt heel goede schrijvers tussen en toch begin ik heel voorzichtig te denken aan een andere site. Hou nog even vol en geniet van de schrijvers hier en laat ons genieten van jou. Groetjes A3
datum 03-09-17 15:29
reactie 13
Harindo
avatar Berichten: 4
Thnx voor je reply. Ik ben net begonnen met schrijven en wilde een geschikte site vinden waar ik meer kan leren incl feedback. Tot schrijfs
datum 03-09-17 18:08
reactie 14
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Ik ben heel benieuwd naar je eerste gedichten hier bij ons, misschien ben jij het wel die mij doet besluiten toch nog wat langer te blijven inplaats van over te gaan naar een andere site. Succes verder en idd tot later.
datum 06-09-17 11:13
reactie 15
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
Als ik een gedicht instuur wordt het meteen gepost hoor.
Naar boven

Reageren op: Goedkeuring gedichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.