1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Goedkeuring gedichten

datum 06-09-17 11:18
reactie 16
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Ja Rand, Jij en ik hebben een status waardoor wij niet meer eerst door de keuring heen hoeven met ons werk.. Voor de mensen die deze status niet hebben kan het soms best lang duren voordat hun gedichten geplaatst worden. We weten allemaal dat onnodig lang wachten erg vervelend is. 24 uur is lang genoeg maar nu duurt het soms 2 of meer dagen.
datum 06-09-17 18:20
reactie 17
Admin
avatar Berichten: 87
Hallo allemaal
Je kan er vanuit gaan dat het max 12 uur duurt voor je gedicht online staat
We keuren de gedichten 2 maal per dag

onze excuses dat het soms iets langer heeft geduurd
datum 07-09-17 17:21
reactie 18
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Beste A349, wat zijn de criteria om een 'status' te krijgen?
datum 07-09-17 17:32
reactie 19
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 223
Beste jrhagen, Dat weet ik zelf niet eens, plotseling gaf men via de Adm. bericht dat ik deze speciale status kreeg. Als je hem krijgt moet je er wel zuinig mee omgaan. Dus eigenlijk gewoon je aan de algemene normen en waarden houden.
Het maakt echt niet uit of je een veel schrijver bent, iets wat nog wel eens gedacht wordt. Wie weet als je deze vraag nu een rechtstreeks bij de Adm. voorlegt.
Niet geschoten altijd mis.
datum 08-09-17 11:03
reactie 20
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 17
Ik ga er vanuit dat adm onze discussie volgt. Dank voor je reactie A349.

NB. Vreemd, ik kan mijn eigen gedichten besterren. Heb ik gedaan en ben nu echt een toppertje Goed voor mijn zelfbeeld, maar toch...
Naar boven

Reageren op: Goedkeuring gedichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.