1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Tommie Niessen

1
datum 30-08-17 17:12
startpost
tommieniessen
avatar Berichten: 1
Mijn naam is Tommie Niessen, 26 jaar en ik werk als Verpleegkundige.
Jaren geleden had ik niet gedacht dat ik in de zorg zou gaan werken. Leek mij niets aan, totaal niet stoer en ik dacht dat je de hele dag mensen moest wassen. Gelukkig is mijn kortzichtige kijk van toen veranderd…

Ik schrijf over mijn werk en over dingen die daar mee te maken hebben. Gewoon omdat het kan en omdat ik vind dat de zorg wat meer (positieve) aandacht verdient. Dit vind ik omdat veel mensen een verkeerd beeld hebben van het werken in de zorg. Dat is jammer maar ik snap ze wel, ik had dat zelf ook.
Ik wil niemand overhalen om in de zorg te gaan werken. Dat moet iedereen zelf weten. Ik ga ook niet de positieveling uithangen. Ik beschrijf wat ik meemaak en ervaar. De leuke en de minder leuke dingen. Hoe mooi het is en hoe moeilijk het soms kan zijn.

Door mijn werk sta ik vaker stil bij dingen die ik belangrijk vind in het leven. Daar ben ik dankbaar voor en ik groei daardoor, als zorgverlener, maar vooral als mens.

Ik hoop dat mijn stukjes met enig plezier worden gelezen!

FACEBOOK; www.facebook.com/tommieindezorg/
INSTAGRAM; www.instagram.com/tommieindezorg/
TWITTER; twitter.com/tommieniessen/
Naar boven

1

Reageren op: Tommie Niessen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.